۱۲۴۹۳۱۵
۲۸۴
۲۸۴
پ

شاه‌محمدی: هم پرسپولیس ترسو بازی کرد و هم سپاهان

مهاجم سابق پرسپولیس اعتقاد دارد که بازی این تیم برابر سپاهان، چنگی به دل نزد.

خبرورزشی: جمشید شاه محمدی با بیان این جمله افزود: پرسپولیس در دراصفهان حرفی برای گفتن نداشت. در نیمه اول که بازی بیشتر در میانه میدان بود و دو تیم حرفی برای زدن نداشتند. پرسپولیس اصلاً موقعیت نداشت و خیلی محتاطانه و ترسو بازی کرد. شکی وجود ندارد  پرسپولیس بهترین تیم است، این‌طور است، آن طور است، اما در این دیدار این‌طور نبود.

وی ادامه داد: سپاهان هم ظاهرا روی کاغذ ۳-۳-۴ بازی می کرد اما در عمل فقط یک مهاجم نوک داشت و سرمربی پرتغالی این تیم هم دنبال نباختن بود. البته سپاهانی ها یک موقعیت تک به تک داشتند که از دست دادند. شاید اگر هوشیاری و تجربه علیرضا بیرانوند نبود این توپ تبدیل به گل می شد و پرسپولیس بازی را می باخت.

شاه محمدی افزود: شما اگر به ترکیب پرسپولیس نگاه کرده باشید متوجه می شوید با دو هافبک دفاعی به زمین رفت. یک نیمه با میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا و نیمه دوم هم سینا اسدبیگی به زمین رفت. این به معنای این است که پرسپولیس اول دنبال نباختن بوده است. البته به نظر می رسید هر دو تیم اول دنبال نباختن باشند و راضی از تساوی به دست آمده زمین را ترک کردند. البته شاید در نگاه اول تساوی در زمین تیم قدرتمند اصفهان بد نباشد اما شکل بازی رضایتبخش نبود. پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است و باید خیلی بهتر از این بازی کند و حداقل در طول یک بازی ۴ یا ۵ موقعیت گلزنی ایجاد کند.

وی در ادامه گفت: پرسپولیس فقط یک موقعیت گلزنی روی کرنر ارسالی داشت که با ضربه سر مرتضی پورعلی گنجی و واکنش پیام نیازمند از دست رفت. ما در طول این مسابقه کارهای ترکیبی یا دریبل های موفقی که ایجاد موقعیت و خطر کند را ندیدیم درحالی که انتظار همه ما از پرسپولیس بالاتر از این حرف هاست.

شاه‌محمدی: هم پرسپولیس ترسو بازی کرد و هم سپاهان

شاه محمدی ضمن اشاره به عملکرد نسبتا ضعیف یورگن لوکادیا یادآور شد: یورگن لوکادیا یک مهاجم داخل باکس و هجده قدم است. او باید در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شود اما به دلیل ضعف خط میانی پرسپولیس خوب تغذیه نشد. او مجبور می شد به عقب بیاید و توپ بگیرد در حالی که تکنیک یا سرعت کافی برای این کار را ندارد ولی در هجده قدم یک مهاجم زهردار است.

وی در خصوص تأثیر تیم ملی و اردوی اتریش روی عملکرد ملی پوشان پرسپولیس، عنوان کرد: به هر حال پرسپولیس قبل از اردوی اتریش صدرنشین جدول لیگ برتر بود. پس از تعطیلی لیگ، پرسپولیس دچار نزول شده است. این تیم بیشترین تعداد ملی پوش را دارد و شرایط خاصی را در هفته گذشته تجربه کرد. بازی با تراکتور تبریز نتیجه تلخی در برداشت و همه ما دوست داشتیم بچه ها جلوی سپاهان جبران مافات کنند اما این چنین نشد.

شاه محمدی در پایان گفت: اگر اشتباه نکنم این حرف آلکس فرگوسن باشد که می گفت " شانس سراغ تیم های شجاع می آید" و برای قهرمانی باید شجاع بود. امیدوارم در بازی هفته آینده بچه ها به خود آمده و نمایش بهتری ارائه دهند. البته مس رفسنجان هم جزو تیم های متمول و پرمهره لیگ برتر است و اصلا و ابدا حریف آسانی محسوب نمی شود. با این حال پرسپولیس باید هفته آینده به هر شکل ممکن برنده شود تا صدر جدول را پس بگیرد. متأسفانه در دو هفته گذشته پرسپولیس در حد انتظارات نبوده و هواداران توقع دارند این تیم با مهره های خوبی که در اختیار دارد هیجان انگیزتر و شجاع تر بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج