۱۲۴۹۷۹۷
۹۴
۹۴
پ

دیبالا در خطر از دست دادن جام جهانی

مهاجم آرژانتینی تیم رم به دلیل مصدومیت احتمالا حضور در جام جهانی را از دست بدهد.

ایسنا: به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال رم در دیداری خانگی توانست لچه را در لیگ ایتالیا، ۲ بر یک شکست دهد. ژوزه مورینیو، سرمربی تیم رم بعد از این دیدار گفت پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی در پیروزی خانگی مقابل لچه دچار مصدومیت شدید شد و ممکن است تا پایان سال آمادگی لازم را نداشته باشد.

دیبالا بلافاصله پس از به ثمر رساندن پنالتی تیمش در دقیقه ۴۸ تعویض شد و زمین را با مشکلی عضلانی ترک کرد. کادر پزشکی روی ران چپ او یخ گذاشتند.

مورینیو به DAZN گفت: مصدومیت دیبالا از نظر من جدی است. متاسفانه شاید او را دیگر در سال ۲۰۲۲ در زمین نبینیم. من پزشک نیستم اما از تجربه من، با توجه به آن چه که از صحبت با پائولو فهمیدم مصدومیت او جدی است.

این سرمربی پرتغالی اضافه کرد که تصور می کند بازگشت دیبالا قبل از سال ۲۰۲۳ دشوار باشد.

جام جهانی قطر از ۴۰ روز دیگر شروع می‌شود و غیبت دیبالا می‌تواند ضربه بدی به تیم لیونل اسکالونی برای جام جهانی باشد. رم پیش از این جورجینیو واینالدام را نیز به دلیل مصدومیت از دست داده است و احتمالا این بازیکن نیز تا بعد از جام جهانی نتواند در میادین حاضر باشد.

رم در دیدار بعدی خود باید پنج‌شنبه در لیگ اروپا در خانه رئال بتیس به میدان برود و در ادامه باید در لیگ برابر تیم قعرنشین سامپدوریا قرار گیرد که این فصل نتایج خوبی کسب نکرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج