اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۴۹۸۷۳
۱۷۵
۱۷۵
پ

آشوبی: بعضی بازیکنان پرسپولیس در افت هستند

فرزاد آشوبی می‌گوید بعضی از بازیکنان پرسپولیس در افت هستند و این موضوع به تیم آسیب رسانده است.

ورزش سه: فرزاد آشوبی می‌گوید بعضی از بازیکنان پرسپولیس در افت هستند و این موضوع به تیم آسیب رسانده است. اگرچه پرسپولیس با تساوی مقابل سپاهان، صدر جدول را با تفاضل گل کمتر به گل‌گهر واگذار کرد اما همچنان تیم یحیی گل‌محمدی امید زیادی را از سوی هواداران و پیشکسوتان، متوجه خود می‌بیند.

فرزاد آشوبی هافبک سابق این تیم که این روزها در تیمهای پایه پرسپولیس مشغول فعالیت است، با تمجید از تیم یحیی گل‌محمدی می‌گوید که وضعیت پرسپولیس مطلوب است و بهتر هم خواهد شد.

* شکست مقابل تراکتور؟

من بازی با تراکتور را کامل ندیدم اما طبیعتا شکست در ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس، اتفاق خوبی نیست اما باید به دلایل این اتفاق هم رجوع کنیم که مسائل بیرون، روی شاکله تیم تاثیر گذاشت و تمرکز اعضای تیم را به هم زد.

* بازی با سپاهان؟

این یکی از کسل‌کننده‌ترین و بی‌روح‌ترین مسابقات اخیر هر دو تیم بود و اولویت اول پرسپولیس هم، واگذار نکردن بازی بود و به همین دلیل با دو هافبک دفاعی متمرکز بازی کرد و البته نباید از این موضوع هم غافل شد که بازیکنی مثل مهدی ترابی، کاملا از کیفیت مطلوب و ایده‌آل خود دور است و با این شرایط خلق موقعیت و رسیدن به گل بسیار سخت است.

* عملکرد خط دفاعی پرسپولیس؟

در بخش دفاعی پرسپولیس تا اینجا عملکرد مطلوبی داشته است؛ از بیرانوند که یک نقطه اطمینان بزرگ در خط دروازه است گرفته تا مدافعانی که به ندرت به تیم حریف اجازه می‌دهند ضربه‌ای به سمت دروازه بزند. البته از نظر من ساختار خوب دفاعی پرسپولیس است که به رقبا موقعیت کمی می‌دهد و صرفا مربوط به نفرات خط دفاعی که خیلی هم با کیفیت هستند، نمی‌شود. من هنوز هم به حضور علی نعمتی در دفاع چپ نقد دارم؛ این بازیکن در فصل جاری بسیار قوی و آماده نشان داده اما گزینه ایده‌آلی برای بازی در این پست نیست چون نمی‌تواند خط حمله پرسپولیس را ساپورت کند. من کماکان این نقد را وارد می‌دانم و فکر می‌کنم با آمادگی بیشتر وحید امیری، ما شاهد تغییر در چینش نفرات و انتخاب دفاع چپ باشیم.

* وضعیت خط هافبک پرسپولیس؟

هنوز هم پرسپولیس هافبکی که بتواند همزمان بدون توپ و با توپ عملکرد مطلوبی داشته باشد، ندارد. حضور سروش رفیعی در کنار سرلک یا کامیابی‌نیا ایده بدی نبود و نیست اما فقط می‌تواند یک مسکن موقت باشد. قطعا باید برای آن منطقه از زمین یک راهکار و تدبیری اندیشیده شود. همچنین لوکادیا هم به یک مکمل نیاز دارد؛ در حال حاضر سبک بازی پرسپولیس می‌طلبد که حتما بازیکنی با خصوصیات متفاوت نزدیک به لوکادیا بازی کند تا بتواند دفاع حریف را تحت فشار قرار بدهد و با سرعت و تکنیک خوب خودش برهم‌زننده تعادل دفاعی حریف باشد. سروش برای آن پست می‌تواند یک گزینه مطلوب باشد اما در نهایت در مرکز زمین هنوز ضعف دیده می‌شود.

آشوبی: بعضی بازیکنان پرسپولیس در افت هستند

* حضور عمری در ترکیب ثابت؟

عمری بازیکن مستعد و باانگیزه‌ای نشان داده و فکر می‌کنم اتفاق خوبی است که چنین بازیکنی با این سطح انرژی بالا می‌تواند در پرسپولیس شانس بازی داشته باشد اما طبیعتا باید نسبت به این بازیکن جوان و کم تجربه، صبورتر باشیم. محمد عمری نیازمند دقایق بیشتری از بازی است تا استانداردهای خودش را بهتر نشان بدهد اما در مجموع رویکرد جذابی است که یک بازیکن جوان بتواند از ابتدا در ترکیب پرسپولیس حضور داشته باشد.

* رضایت از سعید صادقی؟

به طور کلی سعید صادقی بازیکن خلاق و باکیفیتی است اما من فکر می‌کنم هنوز بخش هجومی پرسپولیس، همخوانی و هماهنگی لازم را به دست نیاورده است و بخشی از این مسئله می‌تواند به خاطر تغییراتی باشد که برای هر بازی در آن قسمت از زمین شاهد هستیم و بخش دیگر هم می‌تواند به خاطر افت عملکرد مهدی ترابی باشد که می‌تواند در روند سایر نفرات هجومی پرسپولیس هم تاثیرگذار باشد.

* زوج لوکادیا - دیاباته در ادامه فصل؟

تصور اینکه دیاباته و لوکادیا یک زوج موفق را تشکیل بدهند بسیار سخت است؛ البته که این صرفا یک گمانه‌زنی است و این موضوع باید در‌ تمرینات و بازی‌های دوستانه و رسمی آزمایش شود اما با توجه به اینکه خصوصیات دو بازیکن به هم نزدیک است، ایده شخصی من این است که بازیکنی با این خصوصیات که بتواند خوب با توپ حرکت کند، پاس‌های خوبی بدهد و به خط هافبک و مدافعان حریف فشار وارد کند تا به این طریق لوکادیا یا دیاباته فضای بیشتری در اختیار داشته باشند بهتر است. در واقع منظور من حضور بازیکنانی مثل سروش رفیعی، مهدی ترابی یا حتی سعید صادقی است که می‌توانند با توپ تصمیمات خاص و ویژه‌ای بگیرند.

* چشم انداز نوجوانان پرسپولیس در این فصل؟

شرایط خوب است و هفته‌هاست که روند خوبی طی می‌کنیم و جایگاه قابل قبولی هم در جدول داریم و امیدواریم در ادامه بتوانیم روند و شرایط بهتری را هم تجربه کنیم؛ سخت است ولی امیدواریم. کاملا از بازیکنان تیمم راضی هستم چون کاملا به فلسفه و ایده‌های فنی که ما به دنبال آن هستیم، نزدیک هستند و تلاش بزرگی دارند تا به بهترین شکل این موضوع را در بازی خود اجرایی کنند و قطعا با  گذشت زمان، این کیفیت هم افزایش خواهد یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج