۱۲۵۰۱۱۵
۲۵۸
۲۵۸
پ

مهدی‌خانی: در پرسپولیس به من بی‌مهری شد

مهدی مهدی‌خانی، مهاجم جدید هوادار می‌گوید در پرسپولیس به او بی مهری شده است.

خبرآنلاین: مهدی مهدی‌خانی پس از دو فصل نیمکت نشینی در پرسپولیس از این تیم جدا شد و در هفته گذشته به عنوان سهمیه آزاد به هوادار پیوست. این بازیکن با خبرنگار ما در خصوص وضعیتش گفت‌وگو کرد. مهدی‌خانی در ابتدا راجع به حضورش در هوادار توضیح داد: خیلی خوشحالم که به باشگاه هوادار پیوستم و این فرصت را دارم برای هوادار موثر باشم. همان طور که می‌دانید این اتفاق زود رخ داد، ممنونم از آقای ساکت الهامی که به من اعتماد داشتند و به من این پیشنهاد را دادند. من از قبل تجربه کار با ایشان را در زمان پدیده داشتم و از این پیشنهاد استقبال کردم و امیدوارم بتوانم اتفاقات خوبی را رقم بزنم.

او در مورد مسابقه با مس کرمان که فرصت بازی پیدا کرد بیان کرد: خداراشکر خیلی بازی حساسی بود، از آن دسته بازی‌های شش امتیازی بود که ما توانستیم با تمرکز ظاهر شویم و همه چیزهایی که کادرفنی گفتند را انجام دهیم و برنده شویم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم، حس می‌کنم تیم خوبی داریم و بچه‌ها، کادر و مدیریت یکدل هستیم که اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

مهدی‌خانی در مورد گلزنی به پرسپولیس در بازی دوستانه این هفته‌شان گفت: با رفتن به ورزشگاه کاظمی یک سری خاطرات برایم زنده شد. بعد از اینکه از کرواسی به فوتبال ایران برگشتم دو سال در تیم پرسپولیس حضور داشتم و روزهای تلخ و شیرین زیادی را تجربه کردم. از اینکه هم‌تیمی‌های گذشته‌ام را دیدم خوشحالم. این بازی به من که مدت زیادی از شرایط فوتبالی دور بودم کمک کرد بدنم با وضعیت بازی بیشتر آشنا شود. جدا از گلزنی من، بازی خوبی انجام دادیم و به نفع دو تیم بود.

این مهاجم راجع به جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: دوست دارم یک روز راجع به جدایی از پرسپولیس مفصل صحبت کنم، الان تمرکزم روی باشگاه هوادار است. آنجا یکسری بی مهری‌ها و بی لطفی‌ها به من شد که انشاالله با عملکرد خوبم بتوانم خودم را ثابت کنم.

مهدی‌خانی در پایان در خصوص بدون تیم ماندنش در هفته‌های ابتدایی توضیح داد: دو سه پیشنهاد بود اما فکر می‌کردم پیشنهادات بهتری بیاید ولی به خاطر بازی نکردنم در پرسپولیس این اتفاق نیفتاد و بیرون مانده بودم و فکر می‌کردم تا نیم فصل بدون تیم باشم. از آقا ساکت ممنونم و امیدوارم این اعتماد را با عملکرد خوبم درون زمین پاسخ دهم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج