۱۲۵۱۸۰۶
۱۵۹
۱۵۹
پ

دروازه‎‌بان رئال مادرید فاتح جایزه یاشین شد

تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید با شایستگی جایزه یاشین به عنوان بهترین دروازه بان سال ۲۰۲۲ فوتبال دنیا را کسب کرد.

فوتبالی: تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید با شایستگی جایزه یاشین به عنوان بهترین دروازه بان سال ۲۰۲۲ فوتبال دنیا را کسب کرد.

 عملکرد درخشان کورتوا در فصل گذشته باعث شد تا هیچ کسی تردیدی نداشته باشد که کورتوا شایسته این جایزه است. یکی از بهترین نمایش های تیبو به فینال لیگ قهرمانان اروپای ۲۲-۲۰۲۱ برمی گردد که در بازی رئال مادرید و لیورپول خوش درخشید. تیبو در آن بازی به کابوسی برای صلاح، مانه و سایر بازیکنان لیورپول تبدیل شد و با کلین شیت نقش مهمی در قهرمانی رئال مادرید ایفا کرد.

کورتوا که در سال ۲۰۱۸ از چلسی به رئال مادرید ملحق شده بود، توانست با شایستگی جایزه یاشین را کسب کند. این دروازه بان در پنج بازی اخیر به علت مصدومیت از ناحیه کمر در ترکیب رئال مادرید حضور نداشته اما از مصدومیت ریکاوری کرده است و در بازی پیش رو حضور خواهد داشت. در رده بندی جایزه یاشین نفرات دوم به بعد بدین ترتیب هستند: آلیسون بکر، ادرسون، ادوارد مندی، مایک ماینیان، کوین تراپ، مانوئل نویر، یان اوبلاک، یاسین بونو و  هوگو لوریس.

تیبو کورتوا حالا آماده درخشش در ادامه فصل در ترکیب رئال مادرید و تیم ملی بلژیک می شود و به جام جهانی پیش رو نیز امید زیادی دارد و سعی می کند که بدرخشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج