جاباما
۱۲۵۲۰۷۱
۱۰۳۰
۱۰۳۰
پ

بند عجیب و جنجالی در قرارداد هالند

اتلتیک گمانه زنی جدیدی کرده است و می گوید هالند بند فسخ ۲۰۰ میلیونی در قراردادش با منچسترسیتی دارد که در سال ۲۰۲۴ فعال می شود.

طرفداری: اتلتیک گمانه زنی جدیدی کرده است و می گوید هالند بند فسخ ۲۰۰ میلیونی در قراردادش با منچسترسیتی دارد که در سال ۲۰۲۴ فعال می شود.

یک مورد جدید به گمانه زنی ها در مورد آینده ارلینگ هالند اضافه شده است.

ارلینگ هالند که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به منچسترسیتی پیوست، با گل هایش در لیگ برتر عملکرد چشمگیری داشته است. بند آزادسازی ویژه رئال مادرید در قرارداد هالند، از سوی پپ گواردیولا تکذیب شد، در حالی که گمانه زنی ها درباره قرارداد ستاره نروژی ادامه دارد.

در حالی که مقصد هالند بعد از منچسترسیتی مشتاقانه مورد انتظار هواداران فوتبال است، ادعایی جدید باعث افزایش گمانه زنی ها شد. در خبری در The Athletic آمده است که بند فسخ ۲۰۰ میلیون یورویی در قرارداد هالند وجود دارد و اشاره شد که این بند در سال ۲۰۲۴ فعال خواهد شد. در حالی که با کوتاه شدن قرارداد بازیکن، مبلغ آزادسازی کاهش یافته است، به نظر می رسد این عاملی است که اشتهای باشگاه هایی را که قصد جذب هالند را دارند، تحریک می کند.

در حالی که گفته می شود مبلغ آزادسازی در قرارداد هالند فقط برای باشگاه های خارج از انگلیس معتبر است، ۴۳۰۰۰۰ یورو در هفته دستمزد هالند در سیتی تیم هایی را که خواهان مهاجم هستند را به دردسر می اندازد. اینکه کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید که نام هالند اغلب برای جایگزینی او مطرح می شود، در سال ۲۰۲۴، ۳۶ ساله می شود نیز این ادعاها را تقویت می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج