۱۲۵۳۲۱۶
۷۰۵
۷۰۵
پ

استقلال با شش غایب به مصاف هوادار می‌رود!

تیم استقلال در شرایطی به مصاف تیم هوادار خواهد رفت که این دو تیم از بهمن ماه سال گذشته تاکنون هیچ مسابقه‌ای در چارچوب دیدارهای رسمی مقابل هم انجام نداده اند.

خبرورزشی: دیدار هفته یازدهم تیم استقلال در زمین تیم هوادار، روز جمعه ششم آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۶:۰۰ و در استادیوم شهید دستگردی تهران آغاز می‌شود.

این دو تیم آخرین بار در تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ و در دیدار هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر بیست و یکم به مصاف هم رفتند که استقلال موفق شد با نتیجه دو بر یک حریفش را از پیش رو بردارد. رودی ژستد در دقیقه ۱۱ از روی نقطه پنالتی و امیر ارسلان مطهری در دقیقه ۸۴ روی پاس مهدی مهدی پور گلزنان استقلال در آن دیدار بودند.

استقلال با شش غایب به مصاف هوادار می‌رود!

اما شاگردان فرهاد مجیدی در آن روز با ترکیب: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، وریا غفوری، زبیر نیک نفس، امین قاسمی نژاد، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، رودی ژستد و امیرحسین حسین زاده به زمین رفتند. همچنین در جریان آن مسابقه نیز ابوالفضل جلالی، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و امیر علی صادقی به ترتیب به جای جعفر سلمانی، امین قاسمی نژاد، رودی ژستد و امیرحسین حسین زاده به میدان آمدند.

نکته قابل توجه در تغییرات پایان فصل نسبت به لیگ برتر جدید این است که از این جمع رودی ژستد، وریا غفوری، محمد دانشگر و امیر حسین حسین زاده در پایان فصل از جمع آبی پوشان استقلال جدا شدند. همچنین سیاوش یزدانی این روزها به دلیل مشکلات انضباطی حدود دو هفته است که با استقلال تمرین نمی‌کند و قطعاً در دیدار این هفته نیز غایب خواهد بود در حالی که در دیدار با هوادار نود دقیقه در ترکیب استقلال حضور داشت. ضمن اینکه آرمان رمضانی که در آن دیدار به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده بود هم این روزها به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر شرایط همراهی تیم استقلال را ندارد و او نیز جزو غایبان این بازی نسبت به آخرین دیدار دو تیم به شمار می رود.

استقلال با شش غایب به مصاف هوادار می‌رود!

با بررسی تعداد نفرات جدا شده و غایب در بازی این هفته استقلال، می‌توان گفت بیش از نیمی از بازیکنان تیم استقلال نسبت به بازی زمستان سال گذشته مقابل هوادار امروز در جمع آبی‌پوشان غایب هستند و به دیدار هوادار نخواهند رفت. این تیم هقته گذشته در دیدار با آلومینیوم و در یک بازی خانگی به تساوی دست یافت و دو امتیاز را از دست داد تا مورد انتقاد برخی از کارشناسان استقلالی هم قرار بگیرد.

ناگفته نماند؛ یکی دیگر از بازیکنان ثابت استقلال در ترکیب بهمن ماه سال گذشته نیز محمدحسین مرادمند است که در این ۱۰ هفته گذشته تنها در یک دیدار(مقابل فولاد) در غیاب عارف غلامی به ترکیب راه پیدا کرد و او هم به احتمال زیاد در این بازی فرصت حضور در میدان را پیدا نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج