۱۲۵۳۷۰۲
۱۴۴۷
۱۴۴۷
پ

جنجال جدید ستاره منفور ایرانی‌ها این‌بار در ژاپن

میشل کوبیاک اگرچه کیفیت فنی بالایی دارد اما همه او را به خاطر جنجال‌آفرینی‌هایش به یاد می‌آورند.

خبرآنلاین: میشل کوبیاک، امسال هفتمین فصل حضور خود در لیگ ژاپن را آغاز کرده است. او همچنان در همان تیمی بازی می کند که تاکنون پنج مدال در آن مسابقات کسب کرده است. او دو بار قهرمان ژاپن شده و به نظر می‌رسد از حضور در لیگ این کشور راضی و خوشحال است.

اما میشل کوبیاک که همواره با جاروجنجال‌های عجیب خود در زمین شناخته شده یک بار دیگر و این مرتبه در ژاپن حاشیه‌ساز شده است. در همین راستا و در مسابقه اخیر پاناسونیک در رقابت های لیگ ژاپن یک تنش جدی زیر تور اتفاق افتاد.

ماجرا از این قرار بود که پس از حمله موفق کوبیاک از جناح چپ، آنتونیو مارکوس لرباخ، کمک مربی تیم توکیو به وضوح ناراحت شد. این برزیلی شروع به فریاد زدن بر سر کوبیاک کرد. والیبالیست لهستانی ابتدا او را آرام کرد اما در نهایت او هم از کوره در رفت.

در ادامه لورن تیلی، سرمربی پاناسونیک، راهی آن سوی میدان شد. مرد فرانسوی، حتی از کوبیاک هم عصبانی‌تر بود. کار تا جایی بیخ پیدا کرد که ستاره لهستانی پاناسونیک و مربی این تیم توسط داوران و اعضای کادر فنی از سمت نیمکت رقیب کنار کشیده شدند.

اما این تنش مانع از پیروزی پاناسونیک نشد و پس از دو بازی اول، آن‌ها صدرنشین لیگ ژاپن هستند و کوبیاک در مجموع ۱۹ امتیاز از این دیدارها به دست آورد. ستاره لهستانی چندین سال کاپیتان تیم ملی لهستان بود. او با لهستان دو قهرمانی جهان و تعدادی مدال از رویدادهای مهم دیگر کسب کرد. با این حال کوبیاک در تیم نیکولا گربیچ نبود چرا که پیش از آن بازنشستگی خود از رقابت‌های ملی را اعلام کرد.

جنجال جدید ستاره منفور ایرانی‌ها این‌بار در ژاپن

گفتنی است در سال های گذشته نام میشل کوبیاک به شکل متفاوتی با والیبال ایران نیز گره خورده بود. این ستاره لهستانی که اخیرا از بازی های ملی خداحافظی کرد همواره کری های جذابی با بازیکنان تیم ملی کشورمان مخصوصا سعید معروف داشت که حتی بعضا از این کری‌خوانی‌ها به جنجال و بحث و دعوای زیر تور هم کشیده می شد.

اوج‌ جنجال آفرینی کوبیاک پیش از آغاز المپیک توکیو بود؛ جایی که او قبل از مسابقه اول لهستان در توکیو مقابل ایران گفت: "بازیکنان ایران من را تحت تاثیر قرار نمی‌دهند. آنها فقط یک تیم هستند که باید شکستشان دهیم تا رویاهای‌مان محقق شوند. سرنوشت در اولین بازی ما را به هم رساند و ما تاثیری در آن نداشتیم. می‌دانستیم که دیر یا زود باید با ایران دیدار کنیم و سعی خواهیم کرد که تمام تلاشمان را انجام دهیم و پیروز از زمین بیرون بیاییم تا در پایان بازی خوشحال باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج