۱۲۵۳۸۷۹
۱۹۷۸
۱۹۷۸
پ

روزهای عجیب یک ستاره در استقلال

محمد حسین مردامند ابتدای فصل کمی دیر به اردوی تیم آبی ملحق شود و طبیعی بود در ایده های ابتدایی سایپنتو جای نگیرد.

ورزش سه: محمد حسین مردامند ابتدای فصل کمی دیر به اردوی تیم آبی ملحق شود و طبیعی بود در ایده های ابتدایی سایپنتو جای نگیرد.

نکته دیگری که به محمد حسین مردامند اجازه نداد، در ترکیب ثابت تیم استقلال قرار بگیرد، دوری چند ماهه او از شرایط مسابقه بود. اتفاقی که هیچ دخالتی در آن نداشت. با این حال محمد حسین مرادمند در بازی با فولاد و در بازگشت دوباره به ترکیب تیم نمایش خوبی داشت، تا جایی که خیلی ها تصور می کردند، عارف غلامی در بازگشت به اردوی تیم نیمکت نشین خواهد شد اما ترجیح ساپینتو بعد از بازگشت عارف غلامی این بود که به ترکیب تیمش در قلب خط دفاعی دست نزند.

با وجود اینکه ساپینتو، عارف غلامی یا سیلوا را به محمد حسین مردامند ترجیح می دهد این مدافع باتجربه نا امید نشده است و به تلاش خود در تمرینات تیم ادامه می دهد تا بار دیگر شانس به او رو کند. به نظر می رسد اینبار محمد حسین مرامند موفق به حضور در ترکیب تیم شود از ترکیب تیم بیرون نخواهد آمد چون دفعه گذشته به خاطر اتفاق غیر قابل پیش بینی به ترکیب تیم راه پیدا کرده بود اما اینبار شرایط فرق می کند. او تلاش می کند با خوب تمرین کردن فنی به ترکیب تیم برگردد.

روزهای عجیب یک ستاره در  استقلال

این بهترین تصمیم در تیم پر مهره استقلال است. ناراحتی و استقلال دردی را دوا نمی کند و تنها راه تغییر وضعیت خوب تمرین کردن و قرار داشتن در شرایط ایده آل است. در این صورت ساپینتو در لحظه ای که تصمیم بگیرد در خط دفاعی تیمش تغییر ایجاد کند بدون شک محمد حسین مرادمند گزینه اصلی برای بازی خواهد بود. البته اینروزها تنها محمد حسین مردامند نیست که به چنین وضعیتی دچار شده است. در استقلال اینروزها حتی صالح حردانی و ابوالفضل جلالی ملی پوش هم نیمکت نشین هستند.

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج