۱۲۵۳۸۹۱
۱۹۳
۱۹۳
پ

سرمربی جدید ویارئال معرفی شد

با اعلام رسمی ویارئال، کیکه ستین، به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد تا جانشین اونای امری بشود که دیروز سکان هدایت استون‌ویلا را به دست گرفت.

ورزش سه: با اعلام رسمی ویارئال، کیکه ستین، به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد تا جانشین اونای امری بشود که دیروز سکان هدایت استون‌ویلا را به دست گرفت.

 کیکه ستین، که آخرین تجربه مربی‌گری‌اش نشستن روی نیمکت بارسلونا به عنوان سرمربی این تیم بود، دقایقی پیش از طرف باشگاه ویارئال به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد.

کیکه ستین بعد از اخراج شدن از بارسا دو سال از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر هدایت یک تیم حاضر در لالیگا را به عهده گرفته است. او در ۶۴سالگی جانشین اونای امری می‌شود که دیشب با امضای قراردادی رسمی سکان هدایت استون‌ویلا را بر عهده گرفت.

 سرمربی جدید ویارئال معرفی شد

البته کیکه ستین به جز بارسلونا و حالا ویارئال تجربه مربی‌گری در دو تیم دیگر حاضر در لالیگا را دارد. او در کارنامه‌اش هدایت تیمهای لاس‌پالماس و رئال بتیس را در این لیگ بر عهده داشته است.

مالکان ویارئال دیشب کیکه ستین را به صرف شام دعوت کردند و مذاکرات نهایی را با او انجام دادند. امشب ستین در دفتر باشگاه ویارئال حضور یافت و قراردادی دو ساله امضا کرد. ویارئال در حال حاضر بعد از انجام یازده بازی در لالیگا با 18 امتیاز در رتبه هفتم جدول ایستاده. کیکه ستین بعد از وقفه لالیگا به دلیل برگزاری جام جهانی زمان قابل توجهی در اختیار خواهد داشت که می‌تواند از آن برای فراهم کردن زمینه پی‌ریزی برنامه‌هایش در این تیم استفاده کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج