۱۲۵۴۲۵۸
۱۰۸
۱۰۸
پ

شرایط متفاوت پرسپولیس قبل از تعطیلات

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی در دیدار با مس کرمان می تواند استراحتی آرام برای تماشای بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشته باشد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷ امروز پنجشنبه در حالی به مصاف مس کرمان می‌رود که یحیی گل محمدی را به دلیل ابتلاء به کرونا روی نیمکت خود ندارد. سرمربی سرخپوشان پایتخت که در ۱۰ دیدار ابتدایی توانست با استراتژی‌های خود ۲۱ امتیاز برای تیمش به ارمغان بیاورد.

حالا این تیم در آخرین بازی‌اش در لیگ برتر قبل از آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ به سه امتیاز دیدار خانگی فکر می‌کند تا با خیالی آسوده برای تعطیلات پاییزی آماده شود.

پرسپولیس که پس از شروع لیگ برتر باید بلا فاصله دربی پایتخت را مقابل استقلال تهران برگزار کند نمی‌خواهد اعتماد به نفس خود را برای تحقق هدف قهرمانی از دست بدهد.

رقیبان سنتی فوتبال ایران که شانه به شانه همدیگر در لیگ برتر حرکت می‌کنند منتظر کوچک‌ترین لغزش برای سبقت در بالای جدول هستند.

بدون شک پرسپولیس برای این بازی روی قدرت بالای دروازه‌بان ملی پوش خود و مدافعان مستحکم حساب ویژه باز کرده است. علیرضا بیرانوند با کمک خط دفاعی خود تنها سه گل دریافت کرده است تا این تیم با ۱۰ گلی که زده است به ۶ پیروزی، سه مساوی و یک شکست قبل از نبرد امروز با مس کرمان برسد.

باید دید سرخپوشان پایتخت در غیاب هواداران و سرمربی خود چه نتیجه‌ای برای ورود به تعطیلات لیگ برتر می‌گیرد و گل محمدی چگونه با خیال راحت برای سفر به قطر برای تماشای از نزدیک بازی‌های جام جهانی برنامه‌ریزی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج