۱۲۵۴۲۹۹
۲۴۱
۲۴۱
پ

بردیف: از بازیکنان تراکتور راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورگفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چرا که آن چیزی را که از آنها خواسته بودم را در زمین اجرا نکردند.

طرفداری: سرمربی تراکتور در خصوص دیدار با ملوان صحبت کرد.

قربان بردیف در نشست خبری پس از بازی با ملوان اظهار داشت: اشتباهاتی که در بازی اتفاق افتاد اصلا به نفع ما نبود و بازی بازی جان داری نبود. اما در نیمه دوم ما فعال تر بودیم و به بازیکنم گفتم که در حمله بیشتر شرکت کنند، ولی آن چیزی که می خواستیم اتفاق نیافتاد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص نحوه بازی تراکتور گفت: من نمی دانم چطور شما حساب کردید که می گویید ما در نیمه اول خوب بازی نکردیم. در نیمه دوم اکثر توپ و میدان در اختیار ما بود و سوار بر بازی بودیم. بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و بعد از گلی که به ثمر رساندیم می توانستیم آن را حفظ کنیم. اشتباهاتی که به وجود آمد روند بازی را برای ما تغییر داد و نتوانستیم پیروز میدان باشیم. زمان نشان خواهد داد که در آینده تراکتور چگونه عمل خواهد کرد. ملوان بازی دفاعی انجام می داد، اما در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و ملوان را در دفاع فرو بردیم.

بردیف با اشاره به گرفتن خاطاهای متعدد در بازی عنوان کرد: خطاهایی که در طول بازی گرفته می شد می توانست گرفته نشود، گرفتن این خطاها از سوی داور باعث شد تا روند بازی بسیار کند شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سؤال که آیا از شرایط و عملکرد بازیکنانش راضی است یا خیر، گفت: من امروز از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چرا که آن چیزی را که از آنها خواسته بودم را در زمین اجرا نکردند. امیدوارم در ادامه بتوانیم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. در ایام تعطیل لیگ دو اردو خواهیم داشت که در این اردوها سعی داریم اشتباهات فردی خود را کم کنیم.

بردیف درباره گل تراکتور که از سوی داور آفساید اعلام شد، عنوان کرد:من اصلاً در خصوص داوری صحبت نمی‌کنم و در خصوص داوران ایرانی هم هیچگاه نظر نداده‌ام و معتقد هستم که بازیکنانم در زمین باید کار را تمام کنند. من چه در روسیه و چه در ایران هیچگاه در مورد داوری حرف نزده‌ام و حرف هم نخواهم زد.

وی در خصوص برنامه تیم تراکتور در زمان تعطیلی لیگ گفت: ما دو هفته در ترکیه اردو خواهیم داشت و بعد از اردوی ترکیه پنج روز به بازیکنان مرخصی خواهم داد و بعد از آن هم راهی امارات خواهیم شد تا در آنجا اردوی مناسبی را پشت سر بگذاریم. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص استفاده همزمان از عباس‌زده و کاوه رضایی در خط حمله اظهار داشت: کاوه رضایی با توجه به دوری که از تیم داشت باید برای تراکتور بازی می‌کرد تا دوباره به شرایط مسابقه برمی‌گشت. امروز هم به همین دلیل درون ترکیب قرارش دادم تا بازی کند. اما با توجه به شرایط بدنی که داشت ترجیح دادم او را در نیمه دوم تعویض کنم. در مدت زمانی هم که در زمین حضور داشت بازی خوبی انجام داد و از او راضی هستم. 

بردیف با اشاره به خط دفاعی ضعیف تراکتور خاطرنشان کرد: ما امروز تنها یک اشتباه داشتیم که آن هم منجر به گل ملوان شد و گاهی بعضی از اشتباهات روند بازی را تغییر می‌دهد و امروز این اشتباه به ضرر ما شد تا دو امتیاز بازی را از دست دهیم. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج