۱۲۵۴۳۱۳
۲۱۹
۲۱۹
پ

رونمایی از کیت خاص و متفاوت توپچی‌ها

آرسنال امشب در دیدار با آیندهوون در لیگ اروپا با لباس دوم خود به میدان می‌رود ولی این لباس با لباس دوم همیشگی توپچی‌ها متفاوت خواهد بود.

ورزش سه: آرسنال امشب در دیدار با آیندهوون در لیگ اروپا با لباس دوم خود به میدان می‌رود ولی این لباس با لباس دوم همیشگی توپچی‌ها متفاوت خواهد بود.

 چند روزی است که هواداران آرسنال درباره لباس تیم‌شان در دیدار امشب با آیندهوون در لیگ اروپا صحبت می‌کنند.

آرسنال مثل همه باشگاه‌ها امسال تابستان سه لباس برای فصل جدید رونمایی کرد. با توجه به وجود سه گزینه مختلف بعید به نظر می‌رسید که توپچی‌ها در بازی‌های خود برای انتخاب لباس با مشکل مواجه شوند. اما دیدار با آیندوون این فرضیه را باطل کرد.

پیراهن خانگی آیندوون ترکیبی از رنگهای قرمز، سفید و مشکی است و یوفا در آستانه دیدار امشب آرسنال با این تیم هلندی به توپچی‌ها اطلاع داد که باید در این مسابقه با لباسی متفاوت از سه پیراهن‌ موجودشان به میدان بروند.

با توجه به میزبان بودن آیندهوون آنها با پیراهن اول خود به میدان می‌روند. قاعدتا آرسنال هم با پیراهن دومش باید وارد مسابقه می‌شد اما یوفا از این باشگاه انگلیسی خواست برای ایجاد تفاوت کافی در رنگ لباسها تغییری در لباس دوم خود ایجاد کند.

رونمایی از کیت خاص و متفاوت توپچی‌ها

باشگاه آرسنال در نهایت تصمیم گرفت امشب با پیراهن مشکی، پیراهن لباس دوم خود اما با شورت سفید بازی کند. لباس دوم آرسنال از پیراهن مشکی و شورت مشکی تشکیل شده است اما توپچی‌ها امشب به جای شورت مشکی با شورت سفیدرنگ لباس اول‌شان وارد میدان خواهند شد.

با اینکه پیراهن اول آیندهوون راه‌راه سفید و قرمز است و تداخلی با پیراهن مشکی آرسنال نداشت ولی مشکی بودن شورت آیندوون باعث شد یوفا از آرسنالی‌ها بخواهد در این بازی از شورتی با رنگ دیگر استفاده کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج