۱۲۵۴۳۸۲
۱۸۱۵
۱۸۱۵
پ

کتک‌زدن کارشناس تلویزیونی توسط ستاره فوتبالی!

هافبک فرانسوی زمانی که عصبانی می شد نمی توانست خشم خود را کنترل کند و با توهین یا کتک زدن آن را بروز می داد.

جماران: هافبک فرانسوی زمانی که عصبانی می شد نمی توانست خشم خود را کنترل کند و با توهین یا کتک زدن آن را بروز می داد.

 کتک‌زدن کارشناس تلویزیونی توسط ستاره فوتبالی!

فرانک ریبری یکی از بازیکنان برجسته تاریخ فوتبال فرانسه و بایرن مونیخ است. او تمام عناوین باشگاهی را با باواریایی ها فتح کرد و به عقیده افراد زیادی توپ طلای سال ۲۰۱۳ که به کریستیانو رونالدو رسید به این بازیکن تعلق داشت. در کنار این افتخارات و بازی چشم نواز هافبک فرانسوی جنجال های خاص خودش را داشت. او اگر خیلی عصبانی می شد به راحتی توهین می کرد و ممکن بود با شخص مقابل درگیر شود. همچنین رابطه اش با یک تن فروش موجب شد دادگاهی شود. 

دو خط بخیه طولانی در سمت راست صورت ریبری دیده می شود. او در دو سالگی دچار سانحه رانندگی شد و صورتش ۱۰۰ بخیه خورد. فرانک در کودکی به خاطر جای بخیه ها بارها مورد تمسخر قرار گرفت‌. با این حال او خود را در گوشه ای پنهان نمی کرد تا گریه کند. به گفته ریبری خط بخیه ها باعث شدند قوی تر شوند و شخصیت کنونی ساخته شود. بازیکن فرانسوی پیش از آن تصادف، زمانی که نوزاد بود مقابل یک صومعه رها شده بود و به همین خاطر پدر و مادر تنی خود را هرگز نتوانست بشناسد. 

رابطه با یک تن فروش 

ریبری در ۳۰ سالگی به داشتن رابطه با یک تن فروش زیر سن قانونی متهم شد‌. بازیکن فرانسوی در سال ۲۰۰۹ در هتلی در مونیخ با زهیا دهار رابطه جنسی داشت. البته  هافبک سابق مارسی پرداخت ۷۰۰ یورو به دهار را رد کرد. زهیا در آن زمان ۱۶ سال داشت و سنش را به ربیری دروغ گفته بود. یک سال بعد این موضوع فاش شد و مشخص شد کریم بنزما، دیگر بازیکن ملی پوش فرانسوی هم با دهار در سال ۲۰۰۸ در هتلی در پاریس رابطه داشته است. بنزما هم این موضوع را رد کرد اما در جولای ۲۰۱۰ هر دو بازیکن دستگیر شدند. البته خیلی زود آزاد شدند. دادگاه فرانسه به نفع دو بازیکن رای داد و اعلام کرد آن ها سن دهار را نمی دانستند. ممکن بود ریبری و بنزما به سه سال زندان و پرداخت ۴۵۰۰۰ یورو محکوم شوند. 

کتک زدن کارشناس تلویزیونی 

نوامبر ۲۰۱۸ بایرن مونیخ در درکلاسیر با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب دورتموند شد. یک ساعت پس از بازی در اتوبوس تیم، ریبری با پاتریک گیلو، کارشناس شبکه بین اسپورت و بازیکن بازنشسته درگیر شد. او پس از توهین به گیلو سه بار به صورتش سیلی زد. باشگاه برای حل مشکل جلسه ای با حضور هافبک فرانسوی، گیلو، اولی هوینس (مدیر بایرن) و حسن صالح حمیدزیچ (مدیر ورزشی بایرن) تشکیل داد و ریبری در آنجا از کارشناس شبکه بین اسپورت عذرخواهی کرد. 

فیله ۱۲۰۰ یورویی 

هافبک پیشین بایرن مونیخ در شروع سال ۲۰۱۹ یک ویدئو در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که جنجال ساز شد. او در یک رستوران فیله پوشیده شده از ورق طلا که ۱۲۰۰ یورو ارزش داشت را سفارش داده بود. تعداد زیادی از کاربران به بازیکن فرانسوی و خانواده اش توهین کردند. ریبری نتوانست در مقابل این حجم از انتقاد  سکوت کند و در یک بیانیه در شبکه های اجتماعی با توهین پاسخشان را داد و در پایان آن ها را سنگ های کفش هایش خواند. باشگاه بایرن در واکنش به توهین های شدید هافبک فرانسوی برای این بازیکن جریمه سنگین مالی در نظر گرفت که ریبری آن را پذیرفت. 

شام جنجالی 

آخرین مقصد ریبری سالرنیتانا بود. او در سپتامبر ۲۰۲۱ با تیم ایتالیایی قرارداد بست و چند ماه بعد دچار سانحه رانندگی شد. بازیکن فرانسوی به همراه یکی از دوستانش سوار بر اتومبیل بود که با چراغ قرمز برخورد کردند. به سر هافبک سابق فیورنتینا ضربه خورده بود و به همین خاطر به بیمارستان انتقال داده شد. سپس مشخص شد جمجمه اش آسیبی ندیده است. ریبری قوانین را نقض کرده بود و باشگاه او را جریمه کرد. والتر ساباتینی، مدیر ورزشی سالرنیتانا در این رابطه اظهار کرد: "فرانک برای شام بیرون رفته بود. او دیر برگشت و نباید این کار را می کرد. به همین خاطر جریمه خواهد شد."

خداحافظی از تیم ملی 

ریبری هفته گذشته کفش هایش را آویخت اما از تیم ملی سال ها پیش خداحافظی کرده بود. او در آگوست ۲۰۱۴ با تصمیم خود همه را شگفت زده کرد. فرانک در آن زمان ۳۱ سال داشت و می توانست در یورو ۲۰۱۶ هم بازی کند اما ترجیح داد بیشتر تمرکز خود را روی بایرن مونیخ بگذارد و وقتش را صرف خانواده اش کند. همچنین جا برای بازیکنان جوان مستعد فرانسوی در تیم ملی باز کند. میشل پلاتینی، رییس یوفا در آن زمان به شدت از تصمیم ریبری انتقاد و اعلام کرد اگر سرمربی تیم ملی او را فرا بخواند و به اردو نرود با جریمه روبرو خواهد شد‌. او ممکن بود سه جلسه از همراهی با بایرن مونیخ محروم شود. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج