۱۲۵۵۱۷۷
۹۵۵
۹۵۵
پ

شجاع و کنعانی از جام جهانی خط می‌خورند؟!

۲ مدافع ملی‌پوش با تهدید سرمربی تیم ملی و خطر از دست دادن جام جهانی مواجه شدند.

ایلنا: کارلوس کی‌روش از روز شانزدهم شهریور رسماً هدایت تیم ملی فوتبال ایران را پذیرفت. با توجه به اینکه اولین بازی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در روز ۳۰ آبان ماه مقابل انگلیس برگزار می‌شود. او فرصت ۲ ماه و ۱۳ روزی برای آماده سازی تیم ملی دارد.

طبیعتاً بازیکنان لژیونر برای حضور در تیم ملی کار سخت‌تری دارند و بایست در ایام فیفا دی به جمع ملی پوشان اضافه شوند. اما انتظار اولیه سرمربی پرتغالی این بود که حداقل باشگاه‌های حوزه خلیج فارس بازیکنان ایرانی را در اختیار تیم ملی قرار دهند. با توجه به اینکه ملی پوشان دیگر کشورها مانند الجزایر، تونس و استرالیا این مجوز را کسب کردند و کادر تیم ملی با تیم الاهلی قطر مذاکرات لازم را داشت، این انتظار دور از انتظار نبود.

شجاع و کنعانی از جام جهانی خط می‌خورند؟!

در همین رابطه کارلوس کی‌روش دقایقی قبل در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار داشت: «در حال حاضر که بازیکنان را در اختیار نداریم، بررسی وضعیت آنها سخت است و احتمالاً برخی از آنها فرصت حضور در تیم ملی را از دست خواهند داد. برای مثال مشکلی با دو بازیکن مهم‌مان داریم که متاسفانه باشگاه الاهلی قطر این اجازه را نداد که بازیکنان با ما تمرین کنند. دو بازیکن مهم ما شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان ولی 5 هفته بدون برگزاری مسابقه فوتبال برای این بازیکنان سخت است که بخواهند در لیست باشند. باید فکر کنم در مورد این مجدداً. درک این مطلب سخت است برای ما چرا که ما رفتیم آنجا با باشگاه الاهلی قطر صحبت کردیم. تمام دیگر بازیکنان ملی پوشان لیگ قطر از الجزایر و تونس و استرالیا همه در اختیار کشورهایشان قرار گرفتند و به جز این دو بازیکن ما که به اجبار برگشتند.»

با این اوصاف بعید نیست که برخلاف میل سرمربی تیم ملی، شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان از لیست تیم ملی خط بخورند. باید دید باشگاه قطری بعد از این صحبت‌ها چه واکنشی خواهد داشت و آیا نظرش تغییر خواهد کرد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج