۱۲۵۶۰۷۳
۷۶۱
۷۶۱
پ

روشن: اولین جام ساپینتو، آسان‌ترین جام بود!

پیشکسوت فوتبال استقلال درخصوص قهرمانی این تیم در سوپرجام و نقطه‌ضعف‌های تیم ساپینتو صحبت کرد.

ایلنا: در خصوص دیدار استقلال مقابل نساجی اظهار کرد: استقلال در این بازی هم مثل دیگر بازی‌ها نظم و انضباط تیمی نداشت. چند موقعیت روی خلاقیت بازیکنان ایجاد شد ولی مشخص بود بازیکنان تیم شرح وظایف مشخصی ندارند. طبق معمول بازیکنی مثل یامگا که بارها گفتم اثرگذاری او در جلوی زمین است و به عنوان مدافع راست کارایی ندارد ولی همچنان در این پست از او استفاده می‌شود و ضعف‌های دفاعی او هم مشهود است.

وی در مورد قهرمانی استقلال گفت: تبریک می‌گویم قهرمانی را ولی نباید پشت این نتایج ضعف‌های تیم پنهان بماند. مهدی قایدی بازیکن توانمندی است ولی در زمین رها شده است و شرح وظایف مشخصی ندارد. باید او به درستی هدایت شود تا از تکنیک و توانایی فردی خودش به بهترین شکل استفاده کند.  

پیشکسوت استقلال گفت: این خوب نیست ساپینتو هنوز بعد ۱۲ بازی ترکیب اصلی خودش را نشناخته است و همچنان در هر بازی شاهد یک چینش هستیم خصوصاً در خط حمله. امیدوارم از این فرصت تعطیلات استفاده کند و یک ترکیب ۱۱ نفره پیدا کند.

روشن در مورد تعطیلات لیگ برتر هم توضیح داد: این تعطیلات به ضرر تیم‌هایی است که این هفته‌ها خوب نتیجه گرفتند. حالا شاید این نتیجه گرفتن بخشی‌اش به خاطر خوش‌شانسی باشد ولی در کل این جور تیم‌ها ضرر می‌کنند و سخت است خودشان را در شرایط خوب حفظ کنند و برنامه‌ریزی زیاد و دقیقی لازم دارد.  

وی در پایان گفت: ساپینتو وقتی به استقلال آمد قول داد چهار جام با استقلال کسب کند که این اولین و آسان‌ترینش بود. امیدوارم سر قولش بماند و سه جام دیگر هنوز مانده که قرار است برای استقلال بیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج