۱۲۵۷۵۶۸
۱۵۴
۱۵۴
پ

پدری؛ پرچمدار نسل جدید اسپانیا

نسل جدید بازیکنان اسپانیا قرار است با رهبری هافبک خوش‌فکر بارسلونا، یک جام جهانی خوب را برای هواداران لاروخا در قطر رقم بزنند.

خبرگزاری تسنیم: شاید روی کاغذ و مانند گذشته اسامی چندان بزرگی در ترکیب تیم ملی فوتبال اسپانیا برای حضور در جام جهانی دیده نشوند اما با این وجود نفراتی هستند که می‌توانند تفاوت را رقم بزنند. بدون شک پرچمدار این سبک از بازیکنان «پدرو گونزالس لوپس» ملقب به «پدری» است؛ بازیکنی که هنوز ۲۰ سالگی‌اش تمام نشده و می‌خواهد در اولین حضورش در بزرگترین تورنمنت فوتبالی در دنیا نامش را به عنوان یک ستاره ثبت کند.

پدری که متولد تنه‌ریف است، کار خود را به عنوان یک مدافع وسط در دوران نوجوانی آغاز کرد. انتقال به لاس‌پالماس در ۱۶ سالگی، فصل جدید در زندگی پدری رقم زد و او اولین بازی خود برای تیم اصلی را در ۱۸ آگوست ۲۰۱۹ و در جریان شکست یک بر صفر مقابل هوئسکا در لیگ دسته دوم انجام داد. او همچنین اولین گل حرفه‌ای خود را مقابل اسپورتینگ خیخون به ثمر رساند و با ۱۶ سال و ۹ و ۲۳ روز تبدیل به جوانترین گلزن تاریخ لاس‌پالماس شد.

درخشش در لاس‌پالماس باعث جلب نظر سران بارسلونا شد و مسئولان این باشگاه در سال ۲۰۲۰ این ستاره جوان را به خدمت گرفتند و او در سپتامبر ۲۰۲۰ اولین بازی‌اش را برای آبی‌واناری‌پوشان انجام داد. عملکرد فوق‌العاده در ترکیب بارسلونا باعث امضای قراردادی جدید با بارسلونا در سال ۲۰۲۱ و با بند آزادسازی یک میلیارد یورویی شد که یک رکورد محسوب می‌شود.

پدری که حضور در تیم‌های پایه اسپانیا را نیز تجربه کرده است، در ۲۰۲۱ توسط لوئیس انریکه به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و با حضور در دیدار با سوئد، جوان‌ترین بازیکن تاریخ اسپانیا در تاریخ جام ملت‌های اروپا لقب گرفت.

ستاره جوان بارسلونا که در المپیک توکیو نیز به میدان رفت و با تیم زیر ۲۳ سال اسپانیا نایب قهرمان شد، طی دو سال اخیر ۱۴ بار برای لاروخا به میدان رفته اما هنوز موفق به گلزنی نشده است. او تاکنون ۹۲ بار در مسابقات مختلف برای بارسا بازی کرده و ۱۱ گل نیز به ثمر رسانده است.

قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، عنوان بهترین بازیکن یورو ۲۰۲۰، حضور در ترکیب تیم منتخب یورو ۲۰۲۰، تصاحب جایزه بهترین بازیکن جوان اروپا در ۲۰۲۱ و جایزه کوپا در سال جاری، بخشی از افتخارات پدری است.

پدری این فرصت را دارد که به عنوان پرچمدار نسل جدید بازیکنان اسپانیا، در کنار گاوی ۱۸ ساله و همچنین نفراتی همچون آسنسیو، موراتا، گارسیا، آنسو فاتی و ...، در جام جهانی خوش بدرخشد و یک تورنمنت به یاد ماندنی را رقم بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج