۱۲۵۷۵۷۶
۴۲۲۹
۴۲۲۹
پ

این کی‌روشی نیست که ما می‌شناختیم

کارلوس کی روش از روزی که هدایت تیم ملی را برعهده گرفته رفتارهایی انجام داده که برای ما عجیب است.

خبرورزشی: سه ماه مانده به آغاز جام جهانی یکدفعه کی روش جانشین اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی شد. اتفاقی که قابل پیش بینی بود اما بسیاری این جابجایی را اجحاف در حق مربی کروات می دانستند. مردی که ایران را از جهنم منامه و مرحله مقدماتی جام جهانی نجات داد و با او یکی از راحت ترین صعودها به جام جهانی را تجربه کردیم.

اسکوچیچ رفت تا کی روش دوباره برگردد. او برگشت و همه از نگرانی هایشان از حضور دوباره او در فوتبال ایران می گفتند. حق هم داشتند. تجربه های این چند سال نشان می داد که کی روش برای تیم ملی با همه می جنگند. حتی با خودی.

کی روش در ۸ سالی که سرمربی تیم ملی با مربیانی چون قلعه نویی، برانکو، مانوئل ژوزه و ... درگیر شده بود. او حتی سر ماجرای لباس تیم ملی با آل اشپورت و حتی جیووا درگیر و بلوایی ایجاد کرده بود.

اما بازگشت کی روش به ایران پس از ۴ سال، با اتفاقات عجیبی همراه بود. دیگر از آن پیرمرد بداخلاق و تندخو خبری نبود و حتی با تک تک دشمنانش آشتی کرد.

کی روش، مهدی رحمتی را به تمرین تیم ملی دعوت کرد و عکس های منتشر شده از آن تمرین نشان می داد چقدر دلشان برای یکدیگر تنگ شده است. کارلوس حتی با سیدجلال حسینی هم تماس گرفت و از او خواست به جمع ملی پوشان بیاید و به نوعی از او بابت اتفاقات پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ دلجویی کرد.

از همه عجیب تر اینکه کی روش امروز در مصاحبه اش اعلام کرد که لباس تیم ملی مورد تایید او است. لباسی که توسط یک برند ایرانی تولید شده و همه ما یادمان می آید او چقدر تلاش کرد تا تیم ملی در جام جهانی روسیه برند آدیداس بپوشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج