adexo3
۱۲۵۷۹۰۹
۳۱۲
۳۱۲
پ

گزینه جذاب برای جایگزین پیکه

در این روز ها گزینه های مختلفی پیرامون خط دفاعی بارسلونا مطرح شده است و به نظر می رسد که آبی و اناری پوشان به دنبال این هستند که در پنجره های بعدی نقل و انتقالات حتما به سراغ جذب مدافع بروند و خط دفاعی خود را تقویت کنند.

فوتبالی:  در این روز ها گزینه های مختلفی پیرامون خط دفاعی بارسلونا مطرح شده است و به نظر می رسد که آبی و اناری پوشان به دنبال این هستند که در پنجره های بعدی نقل و انتقالات حتما به سراغ جذب مدافع بروند و خط دفاعی خود را تقویت کنند.

جرارد پیکه به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و دیگر در جمع آبی و اناری ها حضور نخواهد داشت و بدین ترتیب ژاوی هرناندز یک مدافع کمتر در ترکیب تیم خود خواهد داشت. از سوی دیگر، خرید هایی که بارسلونا برای پست مدافع کناری خریده بود عملکرد قابل قبولی نداشته اند. هکتور بیرین در این روز ها به شدت مورد انتقاد هواداران بارسلونا است. همین قضیه موجب شده تا سران بارسلونا دوباره به دنبال جذب مدافع باشند تا ضعف خط دفاعی را جبران کنند.

به گفته روزنامه اسپورت، بارسلونا به آرنائو مارتینز مدافع کناری خیرونا علاقه مند است و در این روز ها او را زیر نظر گرفته است تا در صورت امکان این بازیکن را در پنجره های بعدی نقل و انتقالات به خدمت بگیرد.

قیمت این بازیکن ۲۰ میلیون یورو اعلام شده است. مارتینز در حال حاضر ۱۹ سال دارد و توانایی بازی در پست مدافع وسط را هم دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج