۱۲۵۷۱۸۹
۴۵۵
۴۵۵
پ

کنایه به پیکه: رفتی که با رونالدو بازی نکنی؟

با مشخص شدن دیدار منچستریونایتد و بارسلونا در لیگ اروپا واکنش‌های زیادی به خداحافظی اخیر جرارد پیکه از بارسا و حضور کریستیانو رونالدو در یونایتد ابراز شده است.

ورزش سه: با مشخص شدن دیدار منچستریونایتد و بارسلونا در لیگ اروپا واکنش‌های زیادی به خداحافظی اخیر جرارد پیکه از بارسا و حضور کریستیانو رونالدو در یونایتد ابراز شده است.

امروز در مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا مشخص شد که منچستریونایتد و بارسلونا باید در این مرحله به مصاف هم بروند تا حساس‌ترین دیدار مرحله اول حذفی این رقابتها رقم بخورد.

این قرعه اما به دو دلیل واکنش‌های بیشتری برانگیخت. فوتبال‌دوستان بلافاصله به یاد خداحافظی جرارد پیکه از بارسلونا در روزهای اخیر افتادند. مصاف منچستریونایتد، که این روزها کریستیانو رونالدو را در ترکیب دارد، با بارسلونایی که جرارد پیکه در ترکیبش نخواهد بود ناخودآگاه بسیاری را به یاد روزهایی انداخت که رونالدو و پیکه در ال‌کلاسیکوها مقابل هم می‌ایستادند و ستاره پرتغالی بارها موفق شد خط دفاعی کاتالان‌ها و جرارد پیکه را از پیش رو برداشته و برای رئال گلزنی کند.

کنایه به پیکه: رفتی که با رونالدو بازی نکنی؟

پیکه روز شنبه و در دیدار بارسلونا مقابل آلمیرا رسما از بارسلونا و از فوتبال خداحافظی کرد تا در سی و پنج سالگی بازنشسته شود. یک نکته جالب دیگر که با توجه به قرعه دو تیم مورد توجه قرار گرفت این بود که پیکه به مدت چهار سال، از 2004 تا 2008، بازیکن منچستریونایتد بود و اگر خداحافظی نکرده بود می‌توانست مقابل تیم سابقش بازی کند.

کنایه به پیکه: رفتی که با رونالدو بازی نکنی؟

یک هوادار رونالدو و رئال مادرید در این باره نوشت:" پیکه در واقع بازنشسته شد چون نمی‌خواست یک بار دیگر توسط سی‌آر7 تحقیر شود".

کاربر دیگری می‌گوید:" پیکه چقدر به موقع بازنشسته شد. انگار می‌دانست رونالدو در حال نزدیک شدن است".

هوادار دیگری در یک توییت نوشت:" پیکه از روبرو شدن با رونالدو می‌ترسید و به همین خاطر خداحافظی کرد. باید اعتراف کنیم که در این مورد خیلی باهوش عمل کرد".

پیکه و رونالدو چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی 33 بار در مقابل هم بازی کردند. ولین دیدار آ«ها در فینال لیگ قهرمانان 2009 بود که با پیروزی 2-0 بارسا به پایان رسید. اما در ادامه بازی‌های رو در روی این دو رونالدو موفق شد 18 گل به تیمهای پیکه بزند. اما تیمهای پیکه در این بازی‌ها موفق‌تر بودند و 17 بار پیروز شده و 8 بار مقابل تیم‌های رونالدو شکست خوردند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج