جاباما
۱۲۵۸۰۸۵
۱ نظر
۱۰۷۲۷
۱ نظر
۱۰۷۲۷
پ

آبروریزی سرمربی استقلال جهانی شد

اقدامی که «ریکاردو ساپینتو» سرمربی استقلال در دیدار با تیم هوادار انجام شد، حالا به سوژه رسانه‌های ورزشی چند کشور تبدیل شده است و از آن به عنوان یک رسوایی یاد می‌شود.

خبرگزاری مهر: اتفاقاتی که ریکاردو ساپینتو در جریان بازی با تیم هوادار در لیگ برتر ایران آن را رقم زد، علاوه بر پرتغال در رسانه‌های چند کشور دیگر بازتاب یافته است.

تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر ایران در مقابل هوادار به میدان رفت و موفق شد با یک گل در این مسابقه به پیروزی رسید.

بعد از پایان این مسابقه، ویدئویی از ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال منتشر شد که روی نیمکت این تیم در حال جر و بحث با «روی ماتا» دستیار پرتغالی خود است. او حتی دستش را روی گلوی ماتا گذاشت تا نشان بدهد تا چه اندازه عصبانی است.

آبروریزی سرمربی استقلال جهانی شد

داد و فریاد ساپینتو دامن دیگر مربیان استقلال از جمله بهزاد غلامپور مربی دروازه بان ها را هم گرفت و باعث شد تا نیمکت آبی‌ها برای دقایقی متشنج بشود.

فیلم این اتفاقات با چند روز تاخیر ابتدا در رسانه‌های پرتغال منعکس شد و رسانه‌های ورزشی در این کشور، به تشریح درگیری ساپینتو با دستیارانش پرداختند.

سایت maisfutebol پرتغال با بازنشر فیلم درگیری و جر و بحث ساپینتو توضیحاتی در خصوص این اتفاق ارائه کرد: «طبق آنچه که maisfutebol دریافت کرده است، ساپینتو از دستیارانش - نه فقط روی موتا - خواسته است که در مواجهه با تحریکاتی که سرمربی و استقلال مورد هدف قرار گرفته‌اند، نگرش و رفتار متفاوتی انجام بدهند.»

علاوه بر این، رسانه‌های صربستان و ترکیه هم که ساپینتو مدتی در این کشورها مربیگری کرده است، فیلم درگیری او را منتشر کرده‌اند.

سایت Spor ترکیه در این ارتباط نوشت: «ریکاردو ساپینتو که مدتی در ترکیه مربی بود، از دستیارش در تیم استقلال عصبانی شد.»

آبروریزی سرمربی استقلال جهانی شد

سایت kurir صربستان هم با انتقاد از رفتار سرمربی استقلال، رفتار او را نوعی رسوایی دانست؛ این رسانه اعلام کرد ساپینتو که سابقه سرمربیگری در تیم ستاره سرخ بلگراد را در کارنامه دارد، در حال خفه کردن دستیار خود در استقلال بوده است.

همچنین سایت nova صربستان در این خصوص نوشت: «ریکاردو ساپینتو پرتغالی، سرمربی سابق ستاره سرخ صربستان، اکنون در ایران کار می‌کند، اما بیش از نتایج و بازی‌های باشگاهش، به خاطر رسوایی‌هایی که ایجاد می‌کند، شهرت پیدا کرده است. او رسوایی بی‌سابقه‌ای را در باشگاه استقلال، تیم ایرانی که او هدایت می‌کند، ایجاد کرد. او به دستیارش حمله فیزیکی کرد و همه چیز توسط دوربین‌ها ثبت شد.»

آبروریزی سرمربی استقلال جهانی شد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خوزستان قهرمان

      بندازینش بیرون این نامرد به برادران بختیاری ما که بهزاد غلامپور هست. توهین کرد برادر شما عرب و بختیاری زنده باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج