۱۲۶۰۲۶۳
۷۹
۷۹
پ

پاشازاده: جام جهانی جای تجربه‌اندوزی نیست

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای حضور در رقابت‌های بزرگی همچون جام جهانی جای تجربه‌اندوزی بازیکنان جوانتر نیست.

میزان: مهدی پاشازاده درباره نفرات حاضر در تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در جام جهانی قطر اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران پیرترین تیم‌ مسابقات جام جهانی است، بر همین اساس باید از میانگین سنی و تجربه بالا برای کسب نتایج مناسب استفاده کند. حضور در رقابت‌های بزرگی همچون جام جهانی جای تجربه‌اندوزی برای بازیکنان جوان‌تر نیست.

وی ادامه داد: در تیم ملی فوتبال ایران هیچ بازیکن جوانی به غیر از ابوالفضل جلالی با ۲۴ سال سن، حضور ندارد. البته به این موضوع هم اعتقاد دارم سلیقه هر مربی و نفر اول تیم قابل احترام بوده و برای خودش حتماً محاسباتی داشته است.

*می‌توانستیم چند بازیکن جوان را در ترکیب تیم ملی داشته باشیم

وی افزود: البته در جام جهانی قطر می‌توانستیم چند بازیکن جوان را در ترکیب تیم داشته باشیم و از آنان به طور فیکس در جام ملت‌های آسیا استفاده کنیم. در جام ملت‌های آسیا و مسابقات بعدی قطعاً بسیاری از بازیکنان مسن‌تر دیگر حضور نخواهند داشت و همین کار را برای تیم ملی‌ فوتبال ایران سخت خواهد کرد.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار نخست تیم ملی ایران مقابل انگلیس عنوان کرد: همیشه بازی نخست در تورنمنتی این‌چنینی سخت است. ضمناً مقابل تیم قدرتمند انگلیس قرار خواهیم گرفت که این نکته به سخت‌تر شدن این بازی اول می‌افزاید. تیم ملی در این بازی شرایطی ۲ گانه خواهد داشت؛ اگر بازی را خدای نکرده واگذار کنیم به حاشیه بدی وارد می‌شویم. اگر هم موفق به کسب امتیاز مقابل این تیم با تجربه شویم در ادامه مسیر روحیه خوبی خواهیم داشت.

*موفقیت تیم ملی در جام جهانی باعث حال خوب مردم می‌شود

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، تصریح کرد: تیم فوتبال انگلیس بازی از جناحین را در دستور کار خود دارد و ما هم همیشه برابر این نوع بازی و این نوع تیم‌ها مشکل داشته‌ایم، اما امیدوارم با شناختی که از کی‌روش داریم روی این نقاط ضعف تیم خودمان و نقاط قوت حریف کار کرده باشد تا در این دیدار سرنوشت‌ساز دچار مشکل نشویم.

پاشازاده در پایان درباره وضعیت کلی تیم ملی و آخرین حواشی در کنار این تیم خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران با شرایطی به قطر رفته که از روحیه خوب و تمام عیار برخوردار نیست، اما باید با کسب نتایجی شایسته، مردم را در این روزهای سخت، خوشحال کند. موفقیت تیم ملی در جام جهانی باعث ایجاد حال خوب مردم می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج