۱۲۶۰۲۸۶
۶۵
۶۵
پ

نصرتی: این تیم پتانسیل صعود از گروه را دارد

مدافع اسبق تیم ملی در مورد تقابل با انگلیس صحبت کرد.

ایلنا: محمد نصرتی در خصوص وضعیت این روزهای تیم ملی در آستانه شروع جام جهانی اظهار داشت: دو بازی تدارکاتی اخیراً برگزار شده است. بازی با تونس را که ندیدیم و در بازی با نیکاراگوئه هم که لژیونرها حضور نداشتند و برای همین اطلاعات زیادی از تیم ملی در دسترس نیست و فقط می‌توانم بگویم که امیدوارم وضعیت خوبی در تیم حاکم باشد. تیم چند هفته تمرین در تهران داشت و حالا هم که به طور کامل در قطر دور هم جمع شدند و امیدوارم در این فرصت به هماهنگی خوبی رسیده باشند و در بازی با تونس هم کادرفنی به خواسته‌هایش رسیده باشد.

وی در مورد تقابل با انگلیس در روز نخست جام جهانی هم عنوان کرد: انگلیس سخت‌ترین تیم این گروه است و خودش از مدعیان قهرمانی جام جهانی است ولی خب ما تجربیات خوبی از دو دوره قبل با حضور کی‌روش داریم و توانستیم در دیدارهای مهمی مثل آرژانتین و اسپانیا عملکرد خوبی داشته باشیم و حالا با بدشانسی شکست خوردیم وگرنه ایستادگی خوبی داشتیم و به نظرم آن تیم‌ها کیفیت بالاتری از انگلیس این دوره داشتند. می‌توانیم در این بازی نتیجه بگیریم و اگر از این بازی امتیاز بگیریم بخش زیادی از راه صعود را رفته‌ایم.

نصرتی در پایان در مورد شرایط صعود از گروه هم توضیح داد: اگر در بازی با انگلیس بتوانیم یک امتیاز بگیریم گام بزرگی در این مسیر برداشتیم و با نمایشی که از تیم ملی در دیدارهای دوستانه خصوصاً بازی با اروگوئه دیدم می‌توانیم ولز و آمریکا را شکست دهیم و در این شرایط صعود اتفاق غیر قابل دسترسی نیست. ما بازیکنان با کیفیتی داریم و در ساختار دفاعی هم با شناختی که از کی‌روش داریم می‌تواند وضعیت خوبی در تیم ایجاد کند و امیدوارم با نتایج خوب از قطر برگردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج