جاباما
۱۲۶۲۹۹۲
۶۲۰
۶۲۰
پ

روش‌های نوین جادوگری در سوپرلیگ زنان

اولین دوره از سوپرلیگ فوتسال زنان ایران در هفته‌های اخیر با حواشی عجیبی روبرو شده است، از لابی با مسوولان فدراسیون تا روش‌های نوین جادوگری برای پیروزی در مسابقات حساس.

روزنامه اعتماد: اولین دوره از سوپرلیگ فوتسال زنان ایران در هفته‌های اخیر با حواشی عجیبی روبرو شده است، از لابی با مسوولان فدراسیون تا روش‌های نوین جادوگری برای پیروزی در مسابقات حساس. در سال گذشته مسوولان وقت سازمان لیگ فوتسال تصمیم به برگزاری سوپرلیگ فوتسال گرفتند، مسابقاتی که به گفته خودشان قرار بود با کیفیتی بسیار فراتر از لیگ برتر برگزار شود، بدین‌ترتیب بعد از اتمام فصل مسابقات لیگ برتر فوتسال که با قهرمانی پیکان همرا شده بود، هشت تیمی که در مرحله اول این مسابقات از دو گروه خود به مرحله پلی آف صعود کرده بودند راهی سوپرلیگ زنان شدند.پیکان، نصر، مس، پالایش، ملی حفاری، فجر و رایزکو به‌طور مستقیم به جدول سوپرلیگ اضافه شدند و هیات فوتبال نطنز نیز با خرید امتیاز بوتاپارس ایرانیان راهی سوپرلیگ زنان شد، مسابقاتی که با هشت تیم و در کمال تعجب در سه دور رفت و برگشت (۲۱ مسابقه برای هر تیم)، آغاز شد.بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتسال، در پایان مسابقات سوپرلیگ، دو تیم انتهای جدول به لیگ برتر سقوط خواهند کرد و دو تیم برتر در جدول لیگ برتر نیز به سوپرلیگ اضافه خواهند شد.

روش‌های نوین جادوگری در سوپرلیگ زنان

اما با در نظر گرفتن اینکه فوتسال زنان ایران برترین تیم در قاره کهن است و در دو دوره پیشین مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود و با لحاظ کردن اینکه سوپرلیگ بالاترین سطح از مسابقات داخلی فوتسال زنان است و در این لیگ ستاره‌هایی همچون فرشته کریمی، نسیمه غلامی، فرزانه توسلی و ... که سابقه دو قهرمانی متوالی در آسیا را دارند و از برترین بازیکنان جهان فوتسال نیز هستند، شرایط برگزاری مسابقات و اتفاقاتی که در این لیگ رخ می‌دهد بسیار عجیب و نا بخشودنی است.از نبودن ناظر داوری در بسیاری از مسابقات تا حضور مربی محروم در زمین مسابقه در بین دو نیمه و ارنج بازیکنان خودش در این لیگ دیده می‌شود، مسابقاتی که نه جدول رسمی آن در دسترس عموم و حتی مربیان تیم‌ها است و نه کسی از آمار محرومین مسابقات خبر دارد!حالا در جدیدترین اتفاقات نیز شنیده‌های خبرنگار اعتمادآنلاین حاکی از جادوگری و دعا نویسی در این لیگ است، یکی از مربیان در همین خصوص به اعتمادآنلاین می‌گوید که تیم رقیب در داخل کفش بازیکنانش دعا می‌گذارد. بازیکن خودش دعا را به من نشان داده است!یکی دیگر از مربیان در گفت‌وگوی خصوصی با خبرنگار اعتمادآنلاین مدعی است که یکی از تیم‌های بالای جدول قبل از هر بازی به بازیکنانش نوشیدنی می‌دهد و می‌گوید این برای باطل کردن طلسم تیم مقابل است نه جادو کردن آنها!

باید دید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به اوضاع نابسامان سوپرلیگ زنان ورود خواهد کرد یا همچنان این لیگ در سکوت خبری و بدون پوشش رسانه‌ای دنبال خواهد شد و در حالی که عموم مردم انتظار فرهنگ‌سازی در ورزش زنان را دارند این لیگ عجیب و غریب همچنان به ترویج خرافات ادامه خواهد داد یا شرایط به شکل دیگری رقم خواهد خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج