adexo3
۱۲۶۶۷۵۴
۱۹۷۷
۱۹۷۷
پ

سرمربی تیم‌ملی ایران به روسیه رفت

سرمربی تیم ملی والیبال ایران فردا (یکشنبه ۲۰ آذرماه) به تماشای مسابقه اورال اوفا و دینامو مسکو می‌نشیند تا از نزدیک شاهد بازی امیرحسین اسفندیار در سوپر لیگ روسیه باشد.

 

طرفداری: سرمربی تیم ملی والیبال ایران فردا (یکشنبه ۲۰ آذرماه) به تماشای مسابقه اورال اوفا و دینامو مسکو می‌نشیند تا از نزدیک شاهد بازی امیرحسین اسفندیار در سوپر لیگ روسیه باشد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان به منظور بررسی سطح کیفی آمادگی لژیونرهای ملی‌پوش والیبال کشورمان این بار راهی روسیه شد تا از نزدیک نظاره گر عملکرد امیرحسین اسنفدیار بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان باشد.

عطایی ضمن دیدار و گفت‌وگو با دریافت کننده والیبال کشورمان که در حال حاضر در لیگ روسیه بازی می کند، عصر امروز (شنبه) در تمرینات تیم اورال اوفا حضور یافت و نظاره‌گر تمرینات اسنفدیار شد.

تیم اورال اوفا روسیه فردا از ساعت ۱۸ به وقت محلی به مصاف تیم دینامو مسکو خواهد رفت و سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان تماشاگر ویژه این دیدار خواهد بود و عملکرد اسنفدیار را در این دیدار مورد بررسی قرار خواهد داد.

این در حالی است که عطایی پنجم آذرماه برای مشاهده مسابقه گالاتاسرای و تورشاد از سری مسابقات لیگ والیبال ترکیه و تماشای رقابت مرتضی شریفی و بردیا سعادت به ترکیه رفته بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج