۱۲۶۷۷۲۰
۴۵۵
۴۵۵
پ

مدافع فولاد: در لیگ به حقمان نرسیدیم

مدافع تیم فولاد خوزستان گفت: در مسابقات لیگ برتر به هیچ وجه به حق‌مان نرسیدیم و آن اندازه که تلاش کردیم، مزد نگرفتیم.

فارس: مدافع تیم فولاد خوزستان گفت: در مسابقات لیگ برتر به هیچ وجه به حق‌مان نرسیدیم و آن اندازه که تلاش کردیم، مزد نگرفتیم.

مدافع فولاد: در لیگ به حقمان نرسیدیم

 عارف آقاسی در خصوص اردوی ۱۰ روزه تیم فولاد خوزستان در دبی، اظهار داشت: این اردو برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت بود. ۲ دیدار دوستانه خیلی مهم مقابل شباب الاهلی و الشارجه برگزار کردیم که فکر می‌کنم چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک‌ خواهد کرد. برای بازی با تیم‌های این چنینی شما باید یک سال زحمت بکشید تا قهرمان شوید و به لیگ قهرمانان آسیا بروید اما خدارا شکر ما دو‌ دیدار‌ دوستانه با توجه به ارتباطاتی که جواد نکونام در فوتبال امارات داشت را انجام دادیم تا تجربه بیشتر و بهتری را برای آینده کسب کنیم.

مدافع فولاد تصریح کرد: تیم‌های اماراتی معمولا از بازیکنان خارجی پرتعدادی استفاده می‌کنند. در همین دیدارهای تدارکاتی نیز دیدیم که حریفان ما بیش از ۱۰ بازیکن خارجی را در ترکیب خود داشتند. مطمئن باشید فوتبال امارات با این سیاستی که در پیش گرفته، با سرعت در حال پیشرفت خواهد بود و آن‌ها برای رسیدن به قهرمانی در آسیا برای سال‌های آتی روی‌تیم‌های بزرگ خود برنامه ریزی کرده‌اند. 

آقاسی گفت: بازیکنان بزرگی چون آلکاسر، پیانیچ، مانولاس و … که تا همین چند وقت پیش در مسابقات بزرگ اروپایی برای تیم های مطرح دنیای فوتبال به میدان رفته بودند، به همراه ستاره‌های خارجی دیگر مانند کایو و کامارا در این تیم ها حضور دارند که تجربه آن‌ها در مسابقات متعدد، یک کلاس درس برای بازیکنان جوان ما بود. فکر می‌کنم قیمت بازیکنی مثل پیانیچ به اندازه تمام تیم ماست که نشان می‌دهد تیم‌های اماراتی چه اندازه برای رسیدن به موفقیت خرج می‌کنند. 

وی افزود: در آسیا باید با تیم‌های عربی بازی کنیم و این دو دیدار دوستانه برای ما یک تمرین عالی بود تا بتوانیم به نقاط ضعف‌مان واقف شویم و نقاط قوت را تقویت کنیم. همین حریف ما که یک تیم عربستانی در دسته یک است، برای موفقیت دست به خریدهای خارجی و گران قیمت زده و این مساله نشان می‌دهد که حضور تیمی مانند الفیصلی در لیگ پایین‌تر باعث نشده تا آن‌ها دست از خرید بردارند.

مدافع فولاد با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا مثل هرسال و هر مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم به حقمان برسیم، گفت: دیگر حق اشتباه کردن نداریم. در مسابقات قبلی در لیگ برتر با بدشانسی مواجه شدیم. در اکثر دیدارها تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های متعددی را خلق می‌کردیم. با تلاش بسیار به گل می رسیدیم ولی روی یک غفلت و اشتباه ساده، دروازه‌مان باز می‌شد. به هیچ وجه به حق‌مان نرسیدیم و آن اندازه که تلاش کردیم، مزد نگرفتیم. اگر نتایج لیگ برتر براساس استحقاق تیم‌ها رقم می خورد، اکنون فولاد یکی از تیم‌های بالای جدول بود اما ناامید نخواهیم شد و به تلاش خود بیشتر و بیشتر ادامه می‌دهیم.

آقاسی افزود: ۴-۳ غایب در این اردو داشتیم و دو بازیکن به دلیل مصدومیت در اختیار کادرفنی نبود که باشگاه در جریان این موضوعات است و وظیفه ما نیست در این باره صحبت کنیم. فکر می‌کنم با اضافه شدن این بازیکنان تیم ما تکمیل تر می‌شود. مطمئن باشید فولاد متفاوتی را در ادامه لیگ برتر خواهید دید. هنوز مسیر طولانی در پیش داریم و از هواداران درخواست می‌کنم از تیم حمایت کنند. فولاد بارها ثابت کرده در نیم فصل دوم، نتایج بسیار خوبی کسب می‌کند و امسال نیز با حمایت، تشویق و دلگرمی هواداران، می‌توانیم ورق را برگردانیم و به اهدافی که در لیگ و آسیا ترسیم کرده‌ایم، برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج