۱۲۶۹۱۴۵
۵۶۴
۵۶۴
پ

سرخابی‌ها آمادگی کامل را ندارند

کارشناس فوتبال با بیان اینکه تعطیلات لیگ به ضرر تمامی تیم‌ها شده است گفت: استقلال و پرسپولیس آمادگی کامل را برای انجام دربی ندارند.

خبرگزاری مهر: ادموند اختر درباره دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: دیدار استقلال و پرسپولیس ویترین مسابقات لیگ برتر ما است. بازیکنان زیادی آرزو دارند در این دیدار به میدان بروند. نتیجه‌ای که در این دیدار رخ می‌دهد بر روند کاری مدیریت، بازیکنان و کادر فنی تأثیرگذار بوده و همه به نوعی در برد یا باخت شریک هستند.

وی افزود: متأسفانه شرایط فوتبال ما به گونه‌ای است که دو ماه تعطیلی باعث شده تیم‌ها آن قدرت قبل از تعطیلات را نداشته باشند. سرخابی‌ها تمام تلاش خود را انجام دادند تا بتوانند با تمرینات کامل، بازی‌های تدارکاتی در شرایط خوب قرار داشته باشند اما هیچ وقت بازی‌های تدارکاتی مثل دیدارهای رسمی تأثیرگذار نیست و ای کاش دربی ۹۹ قبل از تعطیلی لیگ انجام می‌شد.

اختر در مورد نقش تعیین کننده داور در این دیدار حساس گفت: داورها همیشه در دیدار استقلال و پرسپولیس تحت فشار قرار دارند. هر اتفاقی که بیفتد بازیکنان دو تیم، داور را مقصر می‌دانند و این موضوع باعث می‌شود تا فشار زیادی بر روی قاضی میدان رخ بدهد.

کارشناس فوتبال گفت: داور باید خونسرد باشد، با اقتدار عمل کند و اجازه ندهد اعتراض‌های بازیکنان در روند کاری او تأثیر بگذارد و اگر بتواند این نکات را رعایت کند به طور حتم قضاوت خوبی از خود به نمایش خواهد گذاشت.

وی در مورد شرایط استقلال برای دیدار برابر پرسپولیس هم افزود: این تیم تمرینات منظمی داشته است، بازیکنانش آمادگی خوبی دارند البته شرایط این تیم مثل قبل از تعطیلات نیست اما تلاش می‌کنند تا بتوانند عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشند البته قرمز پوشان تهرانی هم در صدد این هستند این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند اما فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که استقلال دارد می‌تواند برنده این دیدار باشد.

اختر در پاسخ به این سوال که چه فاکتورهایی لازم است تا یک تیم در این دیدار برنده باشد گفت: تیم بودن فاکتور اصلی پیروزی در این دیدار است. استقلال به مراتب تیم تر از پرسپولیس است. ضمن اینکه میانگین سنی استقلال نسبت به پرسپولیس پایین‌تر است و تلاشش را می‌کند تا موفق باشد البته تیمی که تمرکز داشته باشد و از موقعیت‌ها استفاده کند قطعاً برنده این بازی خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که شاید تماشاگران در این دیدار حضور نداشته باشند ادامه داد: نبود آنها جذابیت را از بین می‌برد. شاید مثال من خنده دار باشد اما فوتبال بدون تماشاگر مثل ساندویچ بدون خیارشور می‌باشد. با بودن تماشاگران، انگیزه بازیکنان بالا می‌رود. فوتبال جذاب‌تر می‌شود و ورزشگاه شور و حرارت خاصی خواهد داشت.

کارشناس فوتبال در پایان و در خصوص نتیجه پایانی این دیدار گفت: دربی دیداری است که با تمامی بازی‌های لیگ متفاوت است و من امیدوارم این استقلال باشد که در پایان دیدار دست‌ها را به علامت پیروزی بالا می‌برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج