۱۲۶۹۵۱۶
۲۷۷۳
۲۷۷۳
پ

تعهد و امضای لوکادیا: ۴۸ساعته برمی‌گردم

یورگن لوکادیا با تعهد بازگشت ۴۸ ساعته از ایران خارج شده است.

ورزش سه: در شرایطی که هواداران پرسپولیس امیدوار بودند با توجه به مسأله مالیاتی یورگن لوکادیا او نتواند ایران را ترک کند و در دربی حضور داشته باشد اما این بازیکن بامداد دیروز ایران را ترک کرد. باشگاه پرسپولیس دیروز این خبر را رسماً اعلام کرد و نوشت مهاجم هلندی ایران را ترک کرده اما مشخص نشد بالاخره او برای چه از ایران رفته و ابهامات این ماجرا هر روز بیشتر می‌شود.

باشگاه دوباره به این مسأله اشاره کرده بود که لوکادیا بحث مشکلات خانوادگی را مطرح کرده هر چند حالا همه می‌دانند که همسر او بیمار نیست و اگر واقعاً بحث خانوادگی باشد مشکل بیماری همسرش را نمی‌تواند مطرح کند.

روز گذشته یحیی درباره این ماجرا گفت: اتفاقاً در آخرین تمرینی که حضور داشت، خیلی سرحال بود و پیگیر دربی. فیلم یکی از دربی‌ها را از بچه‌های آنالیز گرفته و برای دربی تمرکز کرده بود. واقعاً نمی‌دانم پس از تمرین چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفت از ایران خارج شود. هنوز خودم هنگ کرده‌ام که دلیل این کار و تصمیمش چه بوده است. خودم نمی‌توانم خبری درباره این موضوع بدهم و کاری که می‌توانم انجام دهم فراموش کردن این مسأله است و باید به بازیکنان روحیه بدهم تا با جان و دل بازی کنند. قطعاً بازیکنان جایگزین با تمام وجود مقابل استقلال بازی خواهند کرد.

لوکادیا شنبه شب به فرودگاه می‌رود اما متوجه می‌شود که به خاطر مفاصاحساب مالیاتی نمی‌تواند ایران را ترک کند. بعد که باشگاه را در جریان می‌گذارد، باشگاه امیرعلی حسینی را به فرودگاه می‌فرستد که او را راضی به ماندن کند که موفق نمی‌شود. بعد از آن تلاش‌های مسئولان باشگاه هم برای متقاعد کردن او جواب نمی‌دهد و این بازیکن با تأکید بر اینکه باید هر چه زودتر خودش را به فرزندانش برساند، در نهایت رضایت پرسپولیس را برای ترک ایران می‌گیرد. البته او به باشگاه پرسپولیس تعهد می‌دهد که با بازگشتش روند پرداخت مفاصاحساب مالیاتی او انجام شود و باشگاه از طریق ارتباط با وکیلش به او مرخصی ۴۸ ساعته می‌دهد. حالا باشگاه پرسپولیس منتظر روز پنجشنبه است و اگر مرد هلندی طبق وعده‌ای که وکیلش به سرخ‌ها داده بعد از ۴۸ ساعت برنگردد این باشگاه از او به فیفا شکایت می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج