۱۲۶۹۶۲۱
۱۶۰۵
۱۶۰۵
پ

از ولز تا پرسپولیس؛ این چشمی آقای گل!

کسی توانست دروازه پرسپولیس را باز کند که جزو گزینه های آخر هواداران برای پیش بینی گلزنی دربی بود.

ورزش سه: کسی توانست دروازه پرسپولیس را باز کند که جزو گزینه های آخر هواداران برای پیش بینی گلزنی دربی بود.

باز هم یک غافلگیری بزرگ از روزبه چشمی! بازیکنی که انگار راه و رسم غافلگیر کردن هواداران را یاد گرفته و این بار نیز نامش را در صدر اخبار قرار داد؛ این بار با باز کردن دروازه پرسپولیس در شهرآورد بزرگ پایتخت.

در لحظاتی که استقلال یک بر صفر از پرسپولیس عقب افتاده بود و تیم یحیی گل محمدی حتی فرصت های خوبی برای رسیدن به گل دوم را نیز از دست داده بود، روزبه چشمی در بهترین زمان ممکن تیمش را به گل تساوی رساند تا آبی ها از زیر فشار سنگین رقیب خارج شوند

از ولز تا پرسپولیس؛ این چشمی آقای گل!

در دقیقه 31 این بازی بود که استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد. پس از یک رفت و برگشت، محمد محبی صاحب توپ شد و جعفر سلمانی را در موقعیت ارسال قرار داد. این بازیکن نیز با یک سانتر دقیق به روی دروازه، روزبه چشمی را در محوطه جریمه صاحب فرصت کرد که ضربه سر دقیق این بازیکن، به تور دروازه پرسپولیس بوسه زد.

روزبه که با انگیزه های بی پایان از جام جهانی برگشته، باز هم در یک بازی حساس و بزرگ برای تیمش گلزنی کرد. در روزی که قرار بود کارلوس کی روش اسامی نفرات خود برای حضور در جام جهانی را اعلام کند، حضور روزبه چشمی یک سورپرایز برای سفر به قطر بود، اما او جواب این اعتماد را به خوبی داد.

از ولز تا پرسپولیس؛ این چشمی آقای گل!

در ثانیه های پایانی بازی با ولز و زمانیکه فرصت های ایران به گل تبدیل نمی شدند، شلیک دقیق و فوق العاده روزبه از پشت محوطه جریمه، به گل اول تیم ملی تبدیل شد تا شاگردان کارلوس کی روش در آستانه کسب یک پیروزی بزرگ قرار بگیرند.

حالا و چند هفته پس از آن دیدار حساس و فراموش نشدنی، یک بار دیگر چشمی ناجی تیمش شد. شاید اگر پیش از شروع بازی از هواداران استقلال سوال می شد چه کسی در دربی گلزنی می کند، روزبه جزو آخرین نفراتی می بود که نامش برای باز کردن دروازه بیرانوند مطرح می شد.

با این وجود، هافبک دفاعی استقلال که در نیمه اول نیز برای تیمش مثمر ثمر ظاهر شد، با یک ضربه سر خوب و دقیق، تیمش را به گل تساوی رساند. حالا روزبه که تا پیش از این به سختی موفق به گلزنی می شد، در سه بازی آخر خود موفق شده 2 بار گلزنی کند؛ یکی به ولز و یکی هم به پرسپولیس.

از ولز تا پرسپولیس؛ این چشمی آقای گل!
از ولز تا پرسپولیس؛ این چشمی آقای گل!
 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج