۱۲۶۹۴۳۱
۱۲۶۵
۱۲۶۵
پ

جنجال ناگهانی لوکادیا همه برنامه‌ها را به هم زد

ترک کردن ایران توسط لوکادیا همه برنامه های سرمربی پرسپولیس را خراب کرد

خبرورزشی: عملکرد درخشان لوکادیا در کنار آماده شدن دیاباته پرسپولیسی ها را آنقدر خوشحال کرده بود که از مدت ها قبل برای دربی کری می خواندند. دیاباته که مطابق همیشه مصدوم شد و نمی تواند پرسپولیس را در چند بازی بعد از دربی هم همراهی کند. لوکادیا هم با وارد کردن یک شوک ناگهانی به پرسپولیس و یحیی گل محمدی، باعث شد تا همه برنامه های این باشگاه بر هم بخورد.

اینکه لوکادیا به ایران باز خواهد گشت یا خیر هنوز مشخص نیست و باید منتظر روزهای آینده باشیم. با این حال درصورتیکه لوکادیا دیگر به ایران بازنگردد، برنامه های پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی هم عوض خواهد شد.

تا همین چندی قبل به دلیل درخشش لوکادیا و حضور دیاباته ، شایعات پیرامون ۲ مهاجم نیمکت نشین پرسپولیس یعنی حامد پاکدل و مهدی عبدی بود و خیلی ها از جدایی یکی از این دو بازیکن در نیم فصل صحبت می کردند. اتفاقی که حالا و بعد از رفتن لوکادیا از ایران، بعید است رخ دهد.

مهدی عبدی که فصل گذشته با هفت گل زده بهترین گلزن تیمش بود در فصل جاری به بازیکن همیشه ذخیره تبدیل شده است که چند بازی را هم به دلیل مصدومیت در تمرینات از دست داد. همین امر شایعه احتمال جدایی او در نقل و انتقالات زمستانی را بر سر زبان‌ها انداخت.

از طرفی درخشش یورگن لوکادیا در خط حمله پرسپولیس و بازگشت شیخ دیاباته به مسابقات فصل جاری لیگ برتر کمترین فرصت را به مهدی عبدی برای خودنمایی در ترکیب پرسپولیس داد و حتی از سپاهان به عنوان مقصد آینده این بازیکن جوان نام برده می شد. حالا و بعد از اتفاقی که برای لوکادیا افتاده، کلیه برنامه های نقل و انتقالاتی پرسپولیس منتفی خواهد شد و خبری از جدایی عبدی هم نخواهد بود.

در واقع گل محمدی در صورتیکه لوکادیا بازنگردد و یا مهاجمی هم سطح با او جذب نشود، مجبور به نگه داشتن عبدی خواهد شد، مگر اینکه طی روزهای آینده اتفاق دیگری در این خصوص رخ دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج