۱۲۷۰۱۸۹
۱۲۶۱
۱۲۶۱
پ

اشتباهات استقلال و پرسپولیس زیاد بود

کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد، گفت: اشتباهات استقلال مقابل پرسپولیس باعث شد تا به پیروزی دست پیدا نکند.

خبرگزاری مهر: کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد، گفت: اشتباهات استقلال مقابل پرسپولیس باعث شد تا به پیروزی دست پیدا نکند.

ایمان عالمی در خصوص تساوی دو بر دو سرخابی‌ها در دربی نود و نهم گفت: به نظرم بازی بی روح بود و نتوانست انتظارات را برآورده کند. استقلال تا دقیقه ۸۸ برنده بازی بود اما اشتباهات این تیم باعث شد تا در پایان بازی به تساوی بینجامد و استقلال نتواند سه امتیاز را از آن خود کند.

کارشناس فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس بازی خوبی از خود ارائه دادند. البته رفتن لوکادیو، مصدومیت شیخ باعث شد تا شرایط پرسپولیس تغییر زیادی پیدا کند و یحیی باید به دلیل از دست دادن دو مهاجم تخصصی اش، بازیکنان دیگری را جایگزین می‌کرد. استقلال هم چند تغییر در ترکیب خود داشت. همه انتظار داشتند قائدی از ابتدا به میدان بیاید اما این اتفاق رخ نداد و در مجموع دو تیم تلاش زیادی برای پیروزی داشتند که در پایان به تساوی امتیازها رضایت دادند.

وی در مورد انتقادی که از خط دفاع و دروازه بان استقلال می‌شود، اظهار کرد: اول باید بگویم که دو تیم محتاط بازی کردند. مراقب بودند بازی را واگذار نکنند و این مسئله باعث شد اشتباهات آن زیاد هم باشد. گولسیانی توانست جای دو مهاجم پرسپولیس را پر کرده و بر اشتباهات خط دفاع و دروازه بان استقلال دو بار برای پرسپولیس گل زنی کند. خط دفاع استقلال باید هشیارتر می‌بود. از سیلوا و حسینی انتظار بیشتری می‌رفت و فکر می‌کنم اتفاقاتی که در این چند وقت رخ داد باعث شد تا آنها تمرکز همیشگی را نداشته باشند.

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد داور هم تصریح کرد: قضاوت داور خوب بود. با توجه به اینکه بازی درگیری زیادی نداشت و تنها چندین بار ترابی بود که معترض بود بازی را با آرامش مدیریت کرد و قضاوت خوبی از خود به نمایش گذاشت.

عالمی در پایان و در خصوص نبود تماشاگر، گفت: زیبایی دربی به حضور هواداران دو تیم است. بازی در سکوت برگزار شد و جز صدای بازیکنان صدای دیگری شنیده نمی‌شد. امیدوارم این بحث نیامدن تماشاگران به ورزشگاه زودتر حل شود چون اگر فوتبال به این روال پیش برود جذابیت‌های زیادی را از دست خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج