۱۲۷۱۶۰۲
۱۹۶۷
۱۹۶۷
پ

برد آرسنال؛ عزم جزم توپچی‌ها برای فتح جام

آرسنال در دیداری جذاب و تماشایی توانست با نتیجه ۳-۱ وستهم را شکست بدهد.

ورزش سه: آرسنال در دیداری جذاب و تماشایی توانست با نتیجه ۳-۱ وستهم را شکست بدهد.

برد آرسنال؛ عزم جزم توپچی‌ها برای فتح جام

 شاگردان میکل آرتتا که در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند، امشب در خانه توانستند با ارائه یک بازی خوب، رقیب همشهری، وستهم، را شکست بدهند و صدرنشینی‌شان را تثبیت کنند.

آرسنالی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 5 بود که روی همکاری ادی انکتیا و بوکایو ساکا بود که این ملی پوش انگلیسی توانست دروازه حریف را باز کند اما داور این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.

بازی با برتری آرسنالی‌ها ادامه داشت و در مقابل بازیکنان میهمان هم تلاش می کردند تا روی ضدحملات، صاحب موقعیت شوند. در دقیقه 24 بود که بار دیگر آرسنالی‌ها صاحب موقعیت شدند اما این بار ضربه مارتین اودگارد روی پاس ساکا، به کنار دروازه لوکاش فابیانسکی برخورد کرد.

دو دقیقه بعد این وستهم بود که روی اولین حمله خطرناکش صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی پاس میکل آنتونیو بود که جارود بوون راهی دروازه آرسنال شد اما ویلیام سالیبا با یک تکل بلند او را درون محوطه جریمه سرنگون کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد.

سعید بن‌رحمه، ستاره الجزایری وستهام، پشت ضربه قرار گرفت و در حالی که آرون رمزدیل به سمت چپ شیرجه زد، توپ را به وسط دروازه کوبید و وستهام را 1-0 پیش انداخت.

بعد از این گل بار دیگر آرسنالی‌ها ابتکار عمل را در دست گرفتند اما دفاع فشرده و تیمی بازیکنان وستهم، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می‌شد. بازی با همین روند ادامه پیدا کرد تا اینکه در آخرین ثانیه های وقت‌های تلف شده نیمه اول، داور یک ضربه پنالتی هم به سود آرسنال اعلام کرد. روی ضربه والی مارتینلی بود که توپ به آرون کرسول برخورد کرد و داور تصور کرد که توپ به دست مدافع وستهم برخورد کرده است اما بعد از استفاده از VAR، مشخص شد که توپ به سر کرسول برخورد کرده است و پنالتی را پس گرفت تا نیمه اول با همان یک گل به سود میهمان به پایان برسد.

نیمه دوم را هم آرسنالی‌ها بهتر آغاز کردند و در دقیقه 53 بود که ساکا سرانجام گل تساوی را به ثمر رساند. روی حرکت اودگارد و ضربه او از پشت محوطه جریمه بود که توپ به ساکا رسید و او هم در موقعیت تک به تک با فابیانسکی، با یک ضربه بغل پای حساب شده، کار را تمام کرد.

فشار آرسنال بعد از این گل ادامه پیدا کرد و تنها پنج دقیقه بعد، مارتینلی گل برتری توپچی‌ها را به ثمر رساند. این بار روی یک حرکت از سمت چپ بود که مارتینلی با پاس گرانیت ژاکا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق از زاویه بسته، توپچی‌ها را پیش انداخت.

این گل هم تغییر چندانی در روند بازی ایجاد نکرد و باز هم این بازیکنان آرسنال بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و حملات بیشتری روی دروازه حریف ترتیب دادند تا اینکه در دقیقه 69، روی یک حرکت تیمی تماشایی، به گل سوم دست پیدا کردند. اودگارد که با پاس بن وایت صاحب توپ شده بود، با یک پاس عالی به درون محوطه جریمه، انکتیا را صاحب موقعیت کرد و او هم بعد از یک چرخش تماشایی، با یک ضربه محکم اختلاف را به دو گل افزایش داد.

برتری آرسنالی‌ها بر توپ و میدان در دقایق پایانی هم ادامه داشت و هرچند نمی‌توانستند موقعیت بیشتری ایجاد کنند اما فرصتی هم به حریف نمی‌دادند. در ثانیه های پایانی بازیکنان وستهم از لاک دفاعی خارج شدند و تلاش کردند تا گل‌های خورده را جبران کنند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با برتری 3-1 آرسنال به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج