۱۲۷۳۰۹۷
۲۱۲۸
۲۱۲۸
پ

میزبانی امیر از پرسپولیس به صرف شوخی و خنده

تقابل امیر قلعه نویی با پرسپولیس، یک دیدار قدیمی و یک جدال کلاسیک در فوتبال ایران است.

ورزش سه: امیر قلعه‌نویی پیش از بازی با پرسپولیس به سراغ نیمکت سرخپوشان رفت و خوش و بش گرمی را با نفرات نیمکت‌نشین سرخپوشان انجام داد و به خصوص با یحیی گل‌محمدی و کریم باقری، برخورد صمیمانه‌ای داشت. در تمام این لحظات او با لبخند از بازیکنان پرسپولیس استقبال می‌کرد و در آخر زمانی که کنار یحیی مقابل دوربین‌ها ایستاده بود، لبخندش با یک جمله سرمربی قرمزها به قهقهه تبدیل شد.

میزبانی امیر از پرسپولیس به صرف شوخی و خنده

شمار بازیهای امیر قلعه‌نویی مقابل پرسپولیس شاید از دست او هم خارج شده باشد اما دیروز او یکی از حساسترین بازیهای چند سال اخیرش را برابر قرمزهای تهرانی داشت که می‌توانست منجر به قهرمانی نیم فصل هم بشود. قلعه نویی که ده سالی است از آخرین قهرمانی‌اش می‌گذرد، در این سالها توانسته یک مدعی جدید را به فوتبال ایران معرفی کند و گل‌گهر را حالا به عنوان جایگزین تراکتور، در کنار پرسپولیس، استقلال و سپاهان جای داده است.

او که فصل پیش با گرفتن چهار امتیاز از پرسپولیس، به نوعی قهرمانی را از تیم یحیی گل‌محمدی گرفته بود، روز گذشته هم اسیر بدشانسی و البته مهارت علیرضا بیرانوند شد. شاید اگر پنالتی پورعلی دروازه پرسپولیس را باز می‌کرد، گل‌گهر با تبحر ویژه سرمربی‌اش در کنترل بازی، می‌توانست این سه امتیاز ارزشمند را به چنگ در بیاورد و به صدر جدول صعود کند.

میزبانی امیر از پرسپولیس به صرف شوخی و خنده

نکته جالب اینکه چند سال پیش و در جریان بازی نیمه نهایی جام حذفی نیز یک پنالتی از دست رفته باعث شد تا سپاهان امیر قلعه نویی در نهایت بازی را به پرسپولیس ببازد و یک دوئل حساس را به این تیم واگذار کند؛ مشابه اتفاقی که این بار در سیرجان رقم خورد تا شاگردان او شانس چندانی برای صدرنشینی در پایان نیم فصل نداشته باشند.

قلعه نویی که حالا مدت حضورش روی نیمکت تیمهای مختلف به دو دهه نیز رسیده و پشت سرش رقابتهای پرشور و حرارت مقابل پرسپولیس را داشته، در تیم کنونی سرخپوشان نیز شاگردان زیادی را دارد. گئورگی گولسیانی یکی از این بازیکنان است که حضور خود در فوتبال ایران و پررورش به عنوان یک مهره مهم را مرهون این سرمربی می‌داند و دیگر بازیکنانی که با این سرمربی استقلالی، رابطه خوبی دارند.

میزبانی امیر از پرسپولیس به صرف شوخی و خنده

تیم امیر البته هنوز شش امتیاز دیگر دارد که می‌تواند آنها را 30 امتیازی کند؛ این استانداردی بسیار خوب در پایان نیم فصل است که شکست تلخ مقابل پرسپولیس را هم به باد فراموشی خواهد سپرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج