۱۲۷۳۱۹۹
۲۲۳۷
۲۲۳۷
پ

چه بازیکنانی بهتر است از استقلال جدا شوند؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌های پایتخت در پنجره نقل و انتقالات می‌توانند بازیکنان مد نظر خود را برای رفع کمبودهای خود جذب کنند.

ایسنا: مهدی پاشازاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت پس از تساوی مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم رقابت‌ها لیگ برتر اظهار کرد:‌ این جابجایی‌ها در جدول لیگ، طبیعی است. شما یک هفته صدر جدول هستید و ممکن است هفته بعد صدر را از دست بدهید. این مساله در فوتبال اروپا هم وجود دارد و این چیزها عادی است و نباید به این مسائل دامن زد. به نظر من، استقلال در رختکن به یک نفر احتیاج دارد تا آرامش به تیم منتقل شود. من اول فصل این مساله را گفتم. باید کسی حضور داشته باشد تا تیم احساسی نشود و از نظر روحی و روانی، روی بازیکنان کار شود. 

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اعتراضاتی که آبی‌پوشان پایتخت نسبت به عملکرد داوری دارند،‌ خاطرنشان کرد: داوری که روی بازی‌ها تاثیرگذار است و یک موقع این تاثیر بیشتر است و یک موقع کمتر. تا زمانی که VAR نیاید، این مشکلات وجود دارد و این اتفاقات رقم می‌خورد. اینکه بازیکنان درگیر این مساله می‌شوند،‌ خوب نیست چون تمرکزشان به هم می‌خورد. باز هم من به نبود شخصی اشاره می‌کنم که جزو خلاء‌های تیم به حساب می‌آید. به نظر من آن فرد باید این مسائل را انتقال دهد تا بازیکن و سرمربی درگیر این چیزها نشوند.

پاشازاده درباره انتقاداتی که در خصوص روند گلزنی و موقعیت‌سازی استقلال مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: در برخی بازی‌ها گره‌هایی پیش می‌آید که روند بازی را تغییر می‌دهند. استقلال در حال حاضر بالای جدول است و شرایط خوبی دارد و می‌تواند تا آخر فصل امتیازات خوبی بگیرد و نباید به این مسائل دامن زد.

او درباره تقابل آبی‌های پایتخت با تیم فوتبال تراکتور در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر و رقابت‌های جام حذفی گفت: هر ۲ بازی از حساسیت قابل توجهی برخوردار است. در کورس بالای جدول، هر امتیازی که کسب می‌شود، در روند کار تاثیرگذار است. شرایط جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است اما هر دو بازی حساس است و تیمی می‌تواند برنده این دو بازی باشد که تمرکز داشته باشد و اشتباهات حریف بهره ببرد و در خط دفاع با تمرکز بالا کار کند.

پاشازاده درباره پایان نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر و شروع نقل و انتقالات زمستانی گفت: استقلال در زمان نقل و انتقالات می‌تواند کمبودهای خود را برطرف کند و بازیکنانی جذب کند. بازیکنانی مثل آمانوف، شهباززاده و رمضانی که کمتر بازی کردند، می‌توانند جدا شوند تا بازیکنانی که مورد نظر کادر فنی است، جایگزین شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج