۱۲۷۴۶۶۴
۵۷۹۷
۵۷۹۷
پ

امباپه و اشرف حکیمی با تیپ مسخره در نیویورک

کیلیان امباپه و اشرف حکیمی، دو ستاره پاری سن ژرمن، چند روز پیش از سرمربی‌شان مرخصی‌ای گرفتند تا یک هفته استراحت کرده و خستگی جام جهانی قطر را به فراموشی بسپارند. این دو دوست صمیمی بلافاصله راهی آمریکا شدند و امروز تصاویر جدیدی از آنها منتشر شد که دو ستاره پی‌اس‌جی را در خیابانهای نیویورک نشان می‌داد.

ورزش سه:  کیلیان امباپه و اشرف حکیمی، دو ستاره پاری سن ژرمن، چند روز پیش از سرمربی‌شان مرخصی‌ای گرفتند تا یک هفته استراحت کرده و خستگی جام جهانی قطر را به فراموشی بسپارند. این دو دوست صمیمی بلافاصله راهی آمریکا شدند و امروز تصاویر جدیدی از آنها منتشر شد که دو ستاره پی‌اس‌جی را در خیابانهای نیویورک نشان می‌داد.

امباپه و حکیمی چند شب پیش یک بازی بسکتبال ان‌بی‌ای بین دو تیم بروکلین نتز و سن‌آنتونیو اسپرز را از نزدیک تماشا کردند و هواداران حاضر در سالن استقبال پرشوری از حضور کیلیان امباپه داشتند.

اما تصاویر جدید از این دو ستاره فوتبال آنها را در حالی نشان می‌دهد که به صورت ناشناس در حال قدم زدن در میدان تایمز نیویورک هستند. امباپه و حکیمی صورت‌های خود را پوشانده‌اند و کاملا ناشناس در میان مردم مشغول قدم زدن هستند.

امباپه و اشرف حکیمی با تیپ مسخره در نیویورک

اما از این تفریح دونفره امباپه و حکیمی در شهر نیویورک عکسی یادگاری که آنها از خودشان گرفته‌اند به شدت مورد توجه قرار گرفته است. امباپه و همبازی مراکشی‌اش در مقابل برجی می‌ایستند که تابلوی تبلیغاتی برند H&M بر بالای آن نصب شده است. این دو حرف، اولین حرف اسم دو ستاره فوتبال پاری سن ژرمن است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج