اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۷۵۸۲
۲۲۳۱
۲۲۳۱
پ

جدایی خبرساز آقای کاپیتان از این تیم

دوران حضور کاپیتان سابق تیم ملی در نساجی به صورت رسمی پایان یافت.

ورزش سه: دوران حضور کاپیتان سابق تیم ملی در نساجی به صورت رسمی پایان یافت.

مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم ملی و یکی از رکوردداران حضور در جام جهانی با لباس تیم ایران، پس از یک سال و نیم حضور در نساجی به پایان همکاری خود با این تیم رسید.

این بازیکن شاخص فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم‌های صنعت نفت آبادان، سایپا، الشارجه، اوساسونا، لاس پالماس، الشحانیه، الغرافه، پانینیوس، آ.اک.آتن و تراکتور را در کارنامه دارد، در طول نیم‌فصل نخست لیگ بیست و دوم در مجموع در چهار مسابقه برای نساجی به میدان رفت و در ۷۳ دقیقه حضور خود در زمین، یک پاس گل هم به نام خود ثبت کرد.

شجاعی که فصل گذشته با حضور در نساجی موفق به فتح جام حذفی شد و در بیست و هفت بازی برای این تیم، دو گل و دو پاس گل ثبت کرده بود، به صورت توافقی قرارداد خود با نساجی را فسخ کرد.

اولین بازی مسعود شجاعی در این فصل در هفته هفتم برابر نفت مسجدسلیمان و آخرین بازی او با پیراهن نساجی در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان رقم خورد و این بازیکن زمانی که تیمش با یک گل عقب بود، در دقیقه ۵۴ جای حسین زامهران را گرفت ولی پس از آن در سه مسابقه پیاپی روی نیمکت نشست

باید دید این بازیکن تکنیکی ۳۸ ساله که ۱۹ سال از اولین بازی‌اش با لباس تیم ملی ایران می‌گذرد، با تجربه حضور در صد مسابقه لالیگایی، ۴۸ بازی در سوپرلیگ یونان، ۴۵ بازی در لیگ ستارگان قطر و نزدیک به ۹۰ بازی در لیگ برتر ایران، در نهایت کدام تیم را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد.

مسعود شجاعی که پیش از این نشان داده با انتقال‌های ناگهانی مقصدهای جذابی را انتخاب می‌کند، در مدت حضور در فوتبال ایران در بازگشت از اروپا ارتباط خوبی با ساکت الهامی داشته و به همین دلیل از هوادار به عنوان محتمل‌ترین مقصد این بازیکن یاد می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج