۱۲۷۷۷۰۲
۱۷۹۰
۱۷۹۰
پ

ممنوعیت ۴۳۰دقیقه‌ای گلزنی در استقلال!

استقلال در ۴۳۰ دقیقه گذشته، نتوانسته است که در جریان بازی، دروازه حریفان خود را باز کند.

جی پلاس: استقلال در شرایطی موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد تراکتور عبور کند که هر ۲ گل آبی‌پوشان توسط کوین یامگا و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیدند. اتفاقی که پیش از آن نیز تکرار شده بود و آبی‌پوشان آخرین گل خود را به همین شکل به ثمر رسانده بودند.

در واقع پس از برگزاری دربی پایتخت، استقلال به مصاف صنعت نفت آبادان، مس رفسنجان و تراکتور رفته و در جام حذفی نیز یک بازی تکراری را مقابل حریف تبریزی خود برگزار کرده است. آبی‌ها در این چهار دیدار، صاحب ۲ پیروزی، یک تساوی و یک شکست شده‌اند.

با وجود ۲ برد آبی‌ها مقابل صنعت نفت و تراکتور، اما استقلال فقط با استفاده از ضربات پنالتی توانست به گل برسد. آن‌ها مقابل مس رفسنجان به تساوی بدون گل رضایت دادند و در دیدار لیگ برتر در تبریز، با ۲ گل به تراکتور باختند تا خط حمله این تیم روزهای خوبی را سپری نکند.

از آخرین گل استقلال در جریان بازی، زمان زیادی می‌گذرد. در دقیقه ۵۰ دیدار برابر پرسپولیس بود که ارسلان مطهری موفق شد روی پاس زمینی محمد محبی و با یک چرخش دیدنی، دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند. با احتساب ۴۰ دقیقه پایانی آن بازی، سه دیدار ۹۰ دقیقه‌ای مقابل صنعت نفت، مس و تراکتور و یک جدال ۱۲۰ دقیقه‌ای برابر تیم پاکو خمس، استقلال ۴۳۰ دقیقه است که در جریان بازی هیچ گلی را به ثمر نرسانده است.

حالا آبی‌پوشان در جدال حساس هفته اول از دور برگشت لیگ برتر مقابل سپاهان آماده و سرحال، به میدان خواهند رفت که بدون شک شاگردان ساپینتو کار سختی را در پیش دارند. سرمربی پرتغالی باید در روزهای باقی‌مانده تا برگزاری این بازی، تمرینات خاصی را برای مهاجمان تیمش در نظر بگیرد تا مشکل این تیم در گلزنی حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج