۱۲۷۷۸۶۲
۹۳۱
۹۳۱
پ

ترفند جالب باشگاه فرانسوی برای کار خیر

هواداران دوآتشه بازیکنان خیلی دوست دارند که همان پیراهنی که ستارگان محبوبشان در جریان بازی‌ها به تن کرده‌اند را در اختیار داشته باشند.

خبرورزشی: هواداران دوآتشه بازیکنان خیلی دوست دارند که همان پیراهنی که ستارگان محبوبشان در جریان بازی‌ها به تن کرده‌اند را در اختیار داشته باشند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از ماه نوامبر تصمیم گرفت که با یک استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی، پیراهن‌های بازیکنان در هر بازی را به حراج بگذارد و از فروش آنها برای امور خیریه درآمدزایی کند.

ترفند جالب باشگاه فرانسوی برای کار خیر

در حقیقت اولین بار در بازی پی‌اس‌جی و اوسر این تمهید مورد استفاده قرار گرفت که در آن بازی پاریسی‌ها با نتیجه پنج بر صفر پیروز شدند.

قیمت پایه هر پیراهن ۱۹۹ یورو تعیین شده بود (قیمت هر پیراهن در فروشگاه‌های رسمی پی‌اس‌جی ۱۱۳ یورو است) در این حراجی پیراهن راموس با ۳۴۱۹ یورو گران‌ترین پیراهنی بود که به فروش رفت و پیراهن‌های مارکو وراتی با ۲۶۱۱، نونو مندس با ۲۶۰۰ و اشرف حکیمی با ۱۶۰۰ یورو در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

بعد از آن پی‌اس‌جی بعد از پیروزی مقابل استراسبورگ و شکست مقابل لانس پیراهن‌هایش را به حراج گذاشت که در هر دو بازی پیراهن امباپه با بالاترین قیمت به فروش رسید. در بازی اول پیراهن کیلیان با مبلغ ۱۵۰۱۷ یورو فروخته شد و در بازی دوم با مبلغ ۱۴۰۸۳ یورو.

اما بازگشت مسی به ترکیب پی‌اس‌جی در بازگشت از جام جهانی باعث شد تا لئو در بازی مقابل آنژه رکورد امباپه را بشکند. در حقیقت پیراهن لئو با شماره ۳۰ با مبلغ ۲۲.۰۰۶ یورو خریده شد.

البته پی‌اس‌جی کل درآمد فروش این پیراهن‌ها را صرف امور خیریه می‌کند و به نظر می‌رسد که هدف آنها از این کار صرفا توجه رسانه‌ای و تبلیغات و البته جمع‌آوری کمک‌های خیریه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج