adexo3
۱۲۷۷۸۷۲
۱۳۱۹
۱۳۱۹
پ

چلسی برای یادبود ویالی سنگ‌تمام گذاشت

باشگاه چلسی در آستانه بازی امشب خود مقابل کریستال پالاس تنها به استفاده از پیراهنی ویژه به نام جان‌لوکا ویالی اکتفا نکرد و مراسمی ویژه برای یادبود او در استمفوردبریج برگزار کرد.

ورزش سه:  باشگاه چلسی در آستانه بازی امشب خود مقابل کریستال پالاس تنها به استفاده از پیراهنی ویژه به نام جان‌لوکا ویالی اکتفا نکرد و مراسمی ویژه برای یادبود او در استمفوردبریج برگزار کرد.

چلسی برای یادبود ویالی سنگ‌تمام گذاشت

چند روز بعد از خبر تلخ درگذشت غیرمنتظره جان‌لوکا ویالی، اسطوره فوتبال ایتالیا، بعد از چند سال مبارزه با سرطان باشگاه چلسی امروز مراسم ویژه‌ای به یاد این بازیکن سابقش در استمفوردبریج برگزار کرد.

ویالی به مدت سه سال در بازه زمانی ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ برای چلسی بازی کرد. او بین هواداران این تیم بسیار محبوب بود. امروز اعلام شد پیش از شروع دیدار امشب چلسی مقابل کریستال پالاس بازیکنان چلسی با پیراهنی به شماره ۹، شماره ویالی در چلسی، و درحالیکه نام او پشت پیراهن درج شده است وارد زمین شده و خود را گرم خواهند کرد.

چلسی برای یادبود ویالی سنگ‌تمام گذاشت

اما این تنها اقدام آبی‌ها برای یادبود اسطوره ایتالیایی نبود. چلسی در بیرون از ورزشگاه استمفوردبریج تصویر بزرگی از ستاره سابق ایتالیایی‌اش را روی یک بیلبورد به نمایش گذاشت و هواداران هم داخل استادیوم یک طرح موزائیکی به یاد او اجرا کردند.

چلسی برای یادبود ویالی سنگ‌تمام گذاشت

از جمله ستاره‌های سابق چلسی که همبازی ویالی بودند جان تری، کریس ساتن، گرم لاسو و جودی موریس امشب در ورزشگاه حضور داشتند تا به جان‌لوکا ادای احترام کنند.

عده‌ای از هواداران چلسی هم در مقابل سردر ورزشگاه چلسی به یاد اسطوره سابق‌شان گل گذاشتند و با گذاشتن شال‌گردن‌های چلسی و تصویری از ویالی با پیراهن باشگاه‌شان یاد او را گرامی داشتند.

چلسی برای یادبود ویالی سنگ‌تمام گذاشت

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج