۱۲۷۸۲۸۹
۵۹۱۸
۵۹۱۸
پ

پیشنهاد غیرمنتظره به سوپرمن پرسپولیس

شنیدیم سیدجلال حسینی مربی پرسپولیس به پیشنهاد یک تیم دسته اولی پاسخ منفی داده است.

خبرورزشی: شنیدیم سیدجلال حسینی مربی پرسپولیس به پیشنهاد یک تیم دسته اولی پاسخ منفی داده است.

ظاهرا باشگاه دسته اولی به کاپیتان سابق پرسپولیس و دستیار یحیی گل محمدی پیشنهاد داده است که در نیم فصل دوم به عنوان مربی – بازیکن این تیم فعالیت کند. شنیدیم سیدجلال حسینی اما به این پیشنهاد که از لحاظ مالی هم قابل توجه بوده پاسخ منفی داده است.

کاپیتان محبوب پرسپولیسی‌ها حالا با ریش‌های سفیدشده تغییر زیادی در چهره‌اش نسبت به دوران بازیگری داشته است. پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر ایران امیدوار است در این فصل قهرمانی در قامت مربی را تجربه کند تا مسیر مربی‌گری‌اش با یک جام شروع شده باشد بنابراین به پیشنهاد تیم دسته اولی جواب رد داده است.

شماره ۴ سرخ‌ها در نهایت با پایان فصل بدون انجام بازی خداحافظی یا تشریفات خاصی کفش‌هایش را آویخت و با پایان دادن به دوران فوتبال حرفه‌ای خود به کادرفنی پرسپولیس اضافه شد. حسینی که از ابتدای فصل حضور فعالی در تمرینات تیمش داشته، به دلیل نداشتن مدارک مربی‌گری کافی در نیم فصل اول روی سکوها حضور داشت و اجازه نشستن روی نیمکت را پیدا نکرد. با این وجود او با انگیزه و اشتیاق خاصی کارش را به عنوان دستیار یحیی گل محمدی ادامه داد تا به تجربیات خود در عرصه جدید اضافه کند.

کاپیتان سال‌های اخیر پرسپولیس در فصل گذشته و در سن ۴۰ سالگی هم از آمادگی نسبتا خوبی برخوردار بود و پس از پایان فصل نیز ادامه داشتن یا پایان دوران بازیگری‌اش مشخص نبود.

سیدجلال حسینی در هفته سی‌ام فصل پیش مقابل فجر سپاسی برای آخرین بار در ترکیب پرسپولیس قرار داشت و با بازوبند کاپیتانی مثل همیشه کیفیت خوبی از خود نشان می‌داد و بارها روی سر بازیکنان فجر بلند شد و ضربات سر اول را زد.

شاید او با همین وضعیت و آمادگی جسمانی نسبتا خوبی که دارد بتواند یکی دو فصل دیگر هم در لیگ دسته اول بازی کند اما کاپیتان پرافتخار پرسپولیس تصمیم خودش را برای خداحافظی گرفته است.

سیدجلال حسینی با ۱۱۵ بازی ملی و افتخارات فراوان در سطح باشگاهی (پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر) برای همیشه کفش‌هایش را آویخت تا وارد عرصه مربیگری شود اما...

کاپیتان سابق پرسپولیس عجله ای برای سرمربی شدن ندارد. او می توانست به جای کمک مربی شدن برای سرمربیگری خیز بردارد ولی با هوشمندی و درایت از دستیاری یحیی گل محمدی آغاز کرد تا گام‌های درست و اصولی در این مسیر بردارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج