۱۲۷۸۷۲۶
۳۱۸۴
۳۱۸۴
پ

محمد نوری: جمعه با خاطراتم بازی می‌کنم

کاپیتان اسبق پرسپولیس برای دومین بار طی دوران مربیگری خود برابر این تیم قرار خواهد گرفت و امیدوار است بتواند به نتیجه مناسبی مقابل صدرنشین دست یابند.

ورزش سه: محمد نوری به عنوان گلزن‌ترین هافبک تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر در این فصل کار مربیگری را به صورت رسمی آغاز کرده و در کادرفنی تیم مهدی تارتار و ذوب آهن حاضر شده است. او که اولین تجربه مربیگری‌اش مقابل پرسپولیس و در بازی رفت رقم خورد، اکنون پا به استادیوم آزادی خواهد گذاشت و بار دیگر مقابل سرخپوشان قرار خواهد گرفت. محمد نوری درباره شرایط ذوب پیش از جدال با پرسپولیس و حذف از جام حذفی گفت: در این بازی در عین شایستگی حذف شدیم. ذوب آهن موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت اما در نهایت حریف روی امتیاز میزبانی و استفاده از موقعیت توانست به برتری دست یابد و ما حذف شدیم.

وی ادامه داد: آنها تیم پرمهره ای بودند ولی می‌توانستیم برنده خارج شویم. اما پریرا که بازیکن خوبی هم هست در این بازی ارزش خودش را نشان داد و با گلش باختیم. الان تمرکز ما روی لیگ است. دو سه تا مصدوم داشتیم و با یک سری بازیکن جوان و حفظ استخوان بندی تیم نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم این روند را در نیم فصل دوم هم دنبال کنیم.

محمد نوری: جمعه با خاطراتم بازی می‌کنم

نوری درباره بازی با پرسپولیس در آزادی نیز گفت: الان عضوی از خانواده ذوب آهن هستم. طبیعی است که تمام تمرکزم روی موفقیت این تیم باشد. این اولین بازی ما در دور برگشت است و می‌خواهیم استارت امیدوارکننده‌ای داشته باشیم. پرسپولیس نیازی به تعریف ندارد و آنها مقتدرانه صدرنشین شدند و تیم باکیفیتی هستند. مسلما یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود. تبحر ویژه در حفظ مالکیت و ایجاد موقعیت با هافبک‌های پرتعداد از آنها تیمی خطرناک در فاز تهاجمی می‌سازد و مسلما بازیکنان ما باید در طول بازی تمرکز خود را کاملا حفظ کرده تا کار سخت‌تر نشود.

مربی ذوب آهن در ادامه گفت: پرسپولیس در حال بهترین تیم ایران است و این انگیزه هر حریفی را برای کسب نتیجه مقابل آنها زیاد خواهد کرد و قطعا ما نیز برای دستیابی به نتیجه در آزادی حاضر خواهیم شد. تلاش خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را اجرا کنیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف به خوبی کار کرده‌ایم. آنها تیم کاملی هستند و ما هم سرشار از انگیزه.

نوری درباره تقابل دوباره با پرسپولیس و در استادیوم آزادی اینطور گفت: خب طبیعی است که بخش بزرگی از خاطرات دوران فوتبالی من متعلق به این تیم است. افتخار کاپیتانی آن را داشته‌ام. اکنون در مسیر جدیدی هستم. آغاز مربیگری و امیدوارم بتوانم در این راه هم روزهای خوبی را شکل دهیم. در اولین تجربه مربیگری‌ام مقابل پرسپولیس قرار گرفتم و این دومین تقابل ما خواهد بود. امیدوارم بتوانم به تیم ذوب آهن در کنار کادرفنی بزرگ و باتجربه‌اش و مدیران همراهش و بازیکنان باانگیزه‌مان کمک کنم. امیدوارم در این بازی به نتیجه خوبی برسیم و دل هواداران ذوب آهن و مجموعه این باشگاه را شاد کنیم.

محمد نوری: جمعه با خاطراتم بازی می‌کنم

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج