۱۲۸۰۱۵۰
۲۴۷۲
۲۴۷۲
پ

آرتتا: حالا به قهرمانی امیدوار هستم

یکل آرتتا حالا با اعتماد به نفس بالا از قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس حرف می‌زند.

خبرورزشی: یکل آرتتا حالا با اعتماد به نفس بالا از قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس حرف می‌زند.

روزهای خوب آرسنال ادامه دارد و این تیم با پیروزی مقابل منچستریونایتد اقتدار خود در صدر جدول لیگ برتر انگلیس را حفظ کرد. میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی ۳-۲ مقابل منچستریونایتد از بازیکنانش و به خصوص انکتیا که دو گل به ثمر رساند تمجید کرد

آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان منچستریونایتد بود و با توجه به پیروزی منچسترسیتی در بازی قبلی می‌دانست برای حفظ فاصله‌اش با شاگردان گواردیولا به پیروزی نیاز دارد. اما شاگردان اریک تن‌هاخ در تیم منچستریونایتد هم هفته‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ بودند و آرسنالی‌ها می‌دانستند کار ساده‌ای در پیش نخواهند داشت.

آرتتا در کنفرانس خبری پایان بازی ابتدا از جو ورزشگاه امارات گفت: «به نظرم جو ورزشگاه خانگی برای یک تیم دیگر از این بهتر نمی‌شود. واقعا زیبا بود.»

او سپس در مورد عملکرد آرسنال در مقابل منچستریونایتد اینطور گفت: «اینکه مقابل چنین تیمی ابتدا عقب بیفتید خطرناک است. ولی ما برگشتیم و حتی ۲-۱ جلو افتادیم. دقیقا همان اتفاقی که در اولدترافورد افتاد. کنترل بازی دست ما بود و آنها گل زدند. گل دوم را که خوردیم عصبانی شده بودم. از آن لحظه‌ها بود که اگر مربی و بازیکنانش از نظر احساسی آماده نباشند کنترل خود را از دست می‌دهند. واکنشی که آنها به عقب افتادن از ما نشان دادند شگفت‌زده‌ام کرد. ما آنها را تشویق کردیم که فوتبالی باز بازی کنند. یونایتد تیم باانرژی‌ای دارد و مطمئنم روزهای خوبی برایشان در پیش است.»

سرمربی اسپانیایی در پاسخ به این سئول که آیا آرسنال امسال قهرمان می‌شود، پاسخ داد: «کاری که ما مقابل تیمهای بزرگ تکرار کرده‌ایم و نحوه بازی‌مان در بازی امشب من را خیلی امیدوار کرده است. شرایط لیگ در حال حاضر خیلی فشرده است و رقابت تنگاتنگی وجود دارد. فاصله‌ها خیلی کم است. برد، تساوی یا پیروزی در هر بازی می‌تواند شرایط را تغییر بدهد. »

او از درخشش انکتیا نیز حرف زد: «کاری که ادی برای ما می‌کند فوق‌العاده است. امیدوار بودیم در این بازی بدرخشد چون او واقعا استحقاقش را دارد. یک بازیکن بسیار باکیفیت. از دست دادن گابی برای ما ضربه بزرگی بود ولی ادی با درخشش استثنایی جای خالی او را پر کرده است. او قلب آرسنال است.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج