۱۲۸۰۴۹۳
۲۴۶۶
۲۴۶۶
پ

سیاست عجیب استقلال برای تسویه با استرا

درحالی‌که چند سالی از حضور نصفه‌ونیمه استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال در این باشگاه سپری می‌شود همچنان این باشگاه درگیر پرداخت مطالبات این سرمربی است.

فرهیختگان: درحالی‌که چند سالی از حضور نصفه‌ونیمه استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال در این باشگاه سپری می‌شود همچنان این باشگاه درگیر پرداخت مطالبات این سرمربی است. این درحالی است که تا مدت‌ها این پرونده در کمیته انضباطی فیفا و سپس در دادگاه عالی ورزش مورد بررسی قرار گرفته و درنهایت هم استقلالی‌ها محکوم به پرداخت تمام و کمال مطالبات مرد ایتالیایی با تاخیر و تادیه آن شدند.

چندی پیش به تفصیل در این خصوص نوشتیم که عدم تسویه‌حساب به‌موقع با این سرمربی از بعد از اعلام رای دادگاه ورزش تا چه حدی به این باشگاه ضرر و زیان مالی وارد کرده است و تا چندی پیش این رقم به ۱۵ میلیارد تومان نیز رسیده بود.

از سوی دیگر تبعات نادیده گرفتن احکام صادرشده از سوی نهادهای قضایی بین‌المللی نیز در این مدت تا حد بسیاری باشگاه ایرانی را تحت فشار قرار داده و درنهایت نیز مشخص شد به‌خاطر عدم درج‌بندهای تنبیهی در رای دادگاه عالی ورزش، استقلالی‌ها زمان لازم برای توافق را داشته و به همین دلیل هم تسویه‌حساب با این سرمربی یک بار دیگر هم به تعویق افتاد.

با این حال از باشگاه استقلال خبر می‌رسد سیاست هیات‌مدیره این باشگاه از زمان مدیرعامل قبلی تا همین اواخر بر این منوال بوده است که با عدم پرداخت مطالبات این سرمربی، به نوعی وزارت ورزش به‌عنوان متولی و مرجع بالادستی باشگاه استقلال تحت فشار قرار گرفته و در این خصوص به استقلالی‌ها کمک کند.

این درحالی است که برخی از مدیران استقلالی اعتقاد دارند حالا که رقیب دیرینه این باشگاه در پرونده‌های اخیر خارجی خود از برخی کمک‌های دولتی مثل دریافت وام یا استقراض از برخی نهادها مثل صندوق کارآفرینی امید و... بهره لازم را برده است بنابراین وزارت ورزش هم به هر طریقی باید به استقلال در بحث پرونده استراماچونی کمک کند.

همه اینها درحالی هستند که تیم‌ها باید تا ۱۰ فروردین تمامی مطالبات خود را تسویه کرده تا بتوانند مجوز حرفه‌ای را دریافت کنند. نکته قابل‌توجه اینکه در این مدت زمان چه در زمان مدیریت فتح‌الله‌زاده و چه در زمان مدیریت آجورلو پول لازم برای تسویه‌حساب با استراماچونی وجود داشته اما اراده لازم به دلایلی که برشمردیم به این منظور خیر!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج