جاباما
۱۲۸۰۶۸۹
۱۹۸۹
۱۹۸۹
پ

ستاره ایرانی به دنبال فسخ قرارداد با بلژیکی‌ها!

ستاره ایرانی تیم شارلوا بلژیک به دنبال فسخ قرارداد و جدایی از این تیم است.ستاره ایرانی به دنبال فسخ قرارداد با بلژیکی‌ها!

ورزش سه: ستاره ایرانی تیم شارلوا بلژیک به دنبال فسخ قرارداد و جدایی از این تیم است.ستاره ایرانی به دنبال فسخ قرارداد با بلژیکی‌ها!

 آنطور که رسانه‌های بلژیکی خبر داده‌اند، علی قلی‌زاده، وینگر ایرانی تیم شارلوا بلژیک به دنبال فسخ قرارداد با این تیم و حضور در باشگاهی دیگر برای ادامه دوران فعالیت خود است.

ستاره ایرانی به دنبال فسخ قرارداد با بلژیکی‌ها!

قلی‌زاده، سال ۲۰۱۸ با جدایی از سایپا به شارلوا پیوست و جدیدا نیز قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۵ با این باشگاه بلژیکی تمدید کرده است. ستاره چپ پای تیم ملی که اخیرا دومین جام جهانی خود را تجربه کرده، در مسابقات اخیر تیمش عملکرد خوبی از خود به جا نگذاشت و در نهایت مقابل کلوب بروژ نیز حتی در لیست ۲۰ نفره شارلوا قرار نگرفت.

گویا قلی‌زاده پای مشکلات خانوادگی را در جلسات خود با مدیران باشگاه شارلوا پیش کشیده و می‌خواهد قرارداد خود را فسخ کند. رسانه‌های بلژیکی در ادامه گفته‌اند، همسر این بازیکن ایرانی برای برخی مسائل پزشکی به ایران مراجعه کرده و شاید همین امر، دلیلی بر جدایی و حضور دوباره قلی‌زاده در لیگ برتر ایران شود.

هم‌چنین شایعاتی درباره برخی پیشنهادات از خاورمیانه به علی قلی‌زاده وجود دارد اما اسمی از باشگاه خاصی شنیده نمی‌شود. چند هفته قبل اخباری مبنی بر علاقه باشگاه اتحاد کلبا امارات و فرهاد مجیدی برای جذب وینگر ایرانی شارلوا شنیده می‌شد و باید دید او در نهایت موفق به فسخ قرارداد با طرف بلژیکی و حضور در لیگ ایران و یا امارات می‌شود یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج