۱۲۸۱۳۵۱
۲۲۱۰
۲۲۱۰
پ

حسرت بزرگ قایدی مقابل ملوان

مهدی قایدی با گلزنی در دیدار استقلال – ملوان فاصله‌ای نداشت، اما محاسبات او در باز کردن دروازه تیم میهمان تنها چند میلی‌متر اشتباه بود.

ورزش سه: مهدی قایدی با گلزنی در دیدار استقلال – ملوان فاصله‌ای نداشت، اما محاسبات او در باز کردن دروازه تیم میهمان تنها چند میلی‌متر اشتباه بود.

 در مصاف استقلال – ملوان یکی از خوب‌های بازی مهدی قایدی بود. او بود که قفل دروازه تیم ملوان را باز کرد. استقلال به خاطر دو شکست متوالی در برابر تیم‌های تراکتور و سپاهان و همچنین بازگشت تماشاگران به استادیوم با کمی استرس بازی را شروع کرد و حتی در دقایق ابتدایی بازی هم کمی متزلزل بود تا جایی که ملوان نزدیک بود دروازه استقلال باز کند که روزبه چشمی سر بزنگاه توپ را از خط دروازه برگرداند. در نهایت مهدی قایدی همان کاری را کرد که باید می‌کرد.

در دقیقه ۳۶ بازی مهدی قایدی به نفوذ از سمت چپ و ورود به محوطه جریمه توپ را رو به جلو برای امیر ارسلان مطهری پاس داد که پدرام قاضی‌پور هم مهاجم استقلال را خراب کرد و هم به توپ ضربه زد که توپ راهی گل شد. این گل موجب بازگشت استقلال به روزهای خوب شد و آبی‌ها در ادامه سه گل دیگر زدند.

حسرت بزرگ قایدی مقابل ملوان
حسرت بزرگ قایدی مقابل ملوان

مهدی قایدی اما در نیمه دوم روی یک پاس خوب از ضلع مخالف در موقعیت نسبتا تک به تک دروازه تیم ملوان را نشانه گرفت و می‌رفت نام خود را به عنوان گلزن ثبت کند، اما توپ با فاصله میلی‌متری از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت. روی این توپ مدافع تیم ملوان هم مصدوم شد؛ چون پای او به تیرک دروازه برخورد کرد.

سرانجام مهدی قایدی در دقیقه 73 بازی جای خود را به صالح حردانی داد. مهدی قایدی از این تعویض ناراحت شد، چون دوست داشت در بازی بماند و گل بزند. ریکاردو ساپینتو در کنار زمین مهدی قایدی را در آغوش گرفت، چون خوب می‌دانست ناراحتی مهدی قایدی از تعویض نه به خاطر اعتراض به تصمیم سرمربی، بلکه برای این بود که یک فرصت خوب را برای گلزنی از دست داد. هر چند از نگاه ریکاردو ساپینتو، مهدی قایدی تلاش خود را کرد و سرآغاز پیروزی پرگل استقلال در این بازی بود. مهدی قایدی دوباره به مهره ثابت ریکاردو ساپینتو تبدیل شد و این برای او جای خوشحالی است. هر چند که دوست داشت نام خود را به عنوان گلزن هم ثبت کند.

حسرت بزرگ قایدی مقابل ملوان

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج