جاباما
۱۲۸۱۹۸۶
۱۱۰۶
۱۱۰۶
پ

۳ امتیاز مهم اینتر با درخشش ستاره آرژانتینی

اینتر امشب به مصاف کرمونزه رفت و با پیروزی ۲-۱ سه امتیاز مهم به دست آورد و موقتا به رتبه دوم جدول سری آ صعود کرد.

ورزش سه: اینتر امشب به مصاف کرمونزه رفت و با پیروزی ۲-۱ سه امتیاز مهم به دست آورد و موقتا به رتبه دوم جدول سری آ صعود کرد.

 اینتر امشب در هفته بیستم سری آ مهمان کرمونزه بود تا در استادیو جیووانی زینی به مصاف این تیم برود.

کرمونزه که در خانه به میدان می‌رفت می‌خواست با استفاده از امتیاز میزبانی اولین پیروزی خود در سری آ را به دست بیاورد تا از قعر جدول فاصله بگیرد. سه امتیاز این بازی هم برای اینتر بسیار مهم بود چرا که شاگردان اینزاگی بعد از شکست مقابل امپولی در مسابقه قبلی با ناپولی صدرنشین ۱۳ امتیاز فاصله داشتند و با پیروزی می‌توانستند به صورت موقت به رتبه دوم جدول صعود کنند.

اما اولین موقعیت جدی این مسابقه به گل برای کرمونزه تبدیل شد. این در حالی بود که در ده دقیقه اول اینتر حاکم میدان بود. اوکرکه از سمت راست وارد محوطه جریمه اینتر شد و با یک ضربه کات‌دار توپ را به گوشه سمت راست دروازه شلیک کرد. توپ با برخورد به زیر تیر افقی شانسی برای اونانا باقی نگذاشت تا اینتر عقب بیفتد.

3 امتیاز مهم اینتر با درخشش ستاره آرژانتینی

چند دقیقه بعد ژکو به گلزنی نزدیک شد اما شوت او از کنار دروازه بیرون رفت. در دقیقه 21 اینتر مزد بازی بهتر خود را گرفت و گل تساوی را به ثمر رساند. نراتزوری یک کرنر را روی دروازه ارسال کرد و والی ژکو به خوبی توسط سنگربان کرمونزه دفع شد اما توپ برگشتی را لائوتارو مارتینز با هوشیاری وارد دروازه کرد تا کار مساوی دنبال شود.

3 امتیاز مهم اینتر با درخشش ستاره آرژانتینی
3 امتیاز مهم اینتر با درخشش ستاره آرژانتینی

حملات اینتر ادامه داشت و چند دقیقه بعد لائوتارو با توپ‌ربایی موفق شد ژکو را در موقعیتی خوب قرار دهد ولی شوت او دقیقا به جایی رفت که دروازه‌بان کرمونزه حضور داشت. لائوتارو در دقیقه 27 به زدن گل دوم نزدیک شد ولی شوت او از کنار تیر دروازه چپ به خارج رفت.

در پانزده دقیقه پایانی نیمه اول بازی تا حدودی از تب و تاب افتاد هر چند کرمونزه در دقیقه 43 یک فرصت شوتزنی به دست آورد که ضربه چیوفانی دقیق نبود و از کنار دروازه نراتزوری بیرون رفت.

در آخرین دقیقه این نیمه کارنسکی، دروازه‌بان کرمونزه، فوق‌العاده ظاهر شد و دو بار پشت سر هم فرصت گلزنی را از بازیکنان اینتر گرفت. ابتدا دی‌مارکو با بیرون پا به سمت دروازه شوت زد که کارنسکی با شیرجه‌ای عالی توپ را دفع کرد. لائوتارو خودش را به توپ برگشتی رساند ولی گلر کرمونزه با شیرجه‌ای دیگر مانع از باز شدن دروازه‌اش شد. نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در نیمه دوم اولین موقعیت توسط کرمونزه خلق شد. کمتر از 10 دقیقه از شروع این نیمه گذشته بود که نیم‌والی بناسی را اونانا با یک شیرجه خوب دفع کرد.

در دقیقه 65 لائوتارو مزد بازی خوبش را گرفت و موفق شد دومین گل خود را به ثمر برساند. ژکو توپ را در موقعیتی خوب به لائوتارو سپر تا او دروازه کرمونزه را هدف بگیرد و شوت او بعد از برخورد به بازیکنان این تیم منحرف شد تا کاری از دست کارنسکی برنیاید و دومین گل نراتزوری به ثمر برسد.

3 امتیاز مهم اینتر با درخشش ستاره آرژانتینی
3 امتیاز مهم اینتر با درخشش ستاره آرژانتینی
3 امتیاز مهم اینتر با درخشش ستاره آرژانتینی

درحالیکه حدود 10 دقیقه به پایان بازی مانده بود کرمونزه صاحب یکی از معدود موقعیت‌های جدی خود در این مسابقه شد. تقریبا به همان شکلی که در گل دوم اینتر ژکو توپ را به لائوتارو پاس داده بود سوالیو میته، هافبک فرانسوی کرمونزه که پاس گل اول تیمش را داده بود، توپ را در اختیار سیریل دسرز گذاشت ولی این مهاجم اهل نیجریه توپ را به تور کناری دروازه کوبید.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج