۱۲۷۷۹۱۰
۱۲۷۳
۱۲۷۳
پ

هدیه لوریس به آرسنال در دربی شمال لندن

اشتباه هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسوی تاتنهام، باعث شد این تیم در دربی شمال لندن دروازه‌اش را باز شده دیده و از آرسنال عقب بیفتد.

ورزش سه: اشتباه هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسوی تاتنهام، باعث شد این تیم در دربی شمال لندن دروازه‌اش را باز شده دیده و از آرسنال عقب بیفتد.

هدیه لوریس به آرسنال در دربی شمال لندن

دربی شمال لندن سابقه‌ای طولانی داشته و فوتبالدوستان انگلیسی از آن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین دربی‌های دنیا و یکی از سرسخت‌ترین رقابتها بین دو باشگاه یاد می‌کنند.

دو تیم آرسنال و تاتنهام امشب صد و نود و سومین دربی شمال لندن را به میزبانی اسپرز در ورزشگاه این تیم برگزار کردند. علاوه بر اهمیت تاریخی این مسابقه، دیدار امشب برای هر دو تیم از نظر موقعیت‌ در جدول هم اهمیت زیادی داشت.

اما درحالیکه تنها چهارده دقیقه از شروع بازی می‌گذشت یک اشتباه عجیب و غیرمنتظره از هوگو لوریس، سنگربان تاتنهام، باعث شد شاگردان آنتونیو کونته دروازه‌شان را باز شده ببیند.

ساکا در سمت راست شوتی به سمت تیر نزدیک شلیک کرد که در میانه راه به بازیکنان برخورد کرد و منحرف شد. توماس پارتی توپ را یک بار دیگر به ساکا داد که در سمت راست حضور داشت و او با پیشروی به سمت سسنیون حرکت کرد. ساکا که گزینه چندانی مقابل خود نمی‌دید تصمیم گرفت از زاویه بسته اقدام به شوتزنی کند.

هدیه لوریس به آرسنال در دربی شمال لندن

توپ که با برخورد به سسنیون کمی منحرف شده بود به سمت هوگو لوریس رفت. دروازه‌بان فرانسوی تاتنهام نتوانست واکنش مناسبی نشان بدهد و با کف دست توپ را لمس کرد اما توپ از خط دروازه عبور کرده و آرسنالی‌ها را پیش انداخت. این گل به عنوان گل به خودی به نام دروازه‌بان ملی‌پوش فرانسوی تاتنهام ثبت شد.

هدیه لوریس به آرسنال در دربی شمال لندن

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج