جاباما
۱۲۸۲۰۰۳
۱۶۸۳
۱۶۸۳
پ

صعود تاتنهام با گل‌های پلی‌استیشنی سون

تاتنهام در شب دبل سون هیونگ مین پرستون را با نتیجه سه بر صفر شکست داد.

ورزش سه: تاتنهام در شب دبل سون هیونگ مین پرستون را با نتیجه سه بر صفر شکست داد.

 تاتنهام امشب در یکی از بازی های مرحله چهارم اف‌ای کاپ میهمان پرستون بود و موفق شد این تیم را با درخشش سون هیونگ مین شکست دهد.

شاگردان کونته که بعد از دو باخت متوالی، هفته گذشته فولام را در لیگ برتر شکست دادند امشب میهمان حریفی از یک رده پایین‌تر (چمپیونشیپ) بودند و با برتری سه بر صفر راهی خانه شدند.

صعود تاتنهام با گل‌های پلی‌استیشنی سون

این دیدار در شرایطی آغاز شد که پرستون در میان حمایت تماشاگران خود، مقابل حملات حریف قدرتمند خود ایستادگی کرد. تاتنهام در طول 45 دقیقه موفق به باز کردن دروازه حریف نشد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

در پنجمین دقیقه از نیمه دوم شاهد به ثمر رسیدن اولین گل بازی بودیم. این گل را سون هیونگ مین به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند. او بعد از چند قدم حرکت در عرض، از فاصله حدود 30 متری یک شوت زیبا روانه دروازه حریف کرد؛ وودمن با وجود شیرجه بلند، شانسی برای مهار این شوت نداشت تا گل اول بازی به نام مهاجم کره ای ثبت شود.

صعود تاتنهام با گل‌های پلی‌استیشنی سون
سون در سمت راست زمین صاحب توپ شد و پس از چند قدم حرکت در عرض، شوتی را که تصویر آن را مشاهده می کنید، روانه دروازه پرستون کرد تا توپ دور از دستان وودمن به گل اول تاتنهام تبدیل شود.
صعود تاتنهام با گل‌های پلی‌استیشنی سون

سون که در این دیدار در نوک خط حمله به کار گرفته شده بود به خوبی توانست جای خالی هری کین را پر کند و در ادامه نیمه دوم، گل دوم را هم به نام خود و تیمش ثبت کرد. در دقیقه 69 روی پاس زیبای پریشیچ، سون گل دوم را زد. او بعد از دریافت پاس و در حالی که پشت به دروازه بود، چرخید و یک ضربه غیرمهار را به گوشه دروازه فرستاد تا با زدن یک گل زیبای دیگر، نتیجه را دو بر صفر کند.

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، در این فصل درخشش گذشته را نداشته و طی 19 بازی لیگ تنها 4 گل به ثمر رسانده است. او دو هفته پیش با گلزنی مقابل کریستال پالاس به طلسم سنگین گل نزدن های خود پایان داد اما دوباره طی چهار بازی اخیر در گلزنی ناکام بود تا این که امشب با دو گل او و یک گل آرنات دانجوما (دقیقه 87)، تاتنهام پرستون را شکست داد و راهی مرحله پنجم اف‌ای کاپ شد.

صعود تاتنهام با گل‌های پلی‌استیشنی سون
گل دوم سون در این دیدار به همان اندازه گل اول زیبا بود. این گل با پاس زیبای پریشیچ آغاز شد و با چرخش و شوتی زیبا به سه کنج دروازه از سوی سون، ختم به گل شد.
صعود تاتنهام با گل‌های پلی‌استیشنی سون

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج