جاباما
۱۲۸۲۲۳۲
۱۹۳۶
۱۹۳۶
پ

واکنش تاج به حضور هکتور کوپر در تیم ملی فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مسایل مختلف از جمله VAR ، مطرح شدن گزینه جدید سرمربیگری تیم ملی( هکتور کوپر) و پرونده فوتبال پایه مشهد صحبت‌هایی را مطرح کرد.

خبرآنلاین: مهدی تاج رئیس فدراسیون پس از نشست امروز فراکسیون ورزش با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه های لیگ برتری، درباره آخرین وضعیت کمک داور ویدیوئی (VAR)، عنوان کرد: شرکتی که با آن وارد مذاکره شده ایم با صدا وسیما، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، فولاد مبارکه و فولاد خوزستان قرارداد دارد و دوربین های این موسسات را تامین کرده است.

وی ادامه داد: مهم این است این شرکت تائید شده و ما باید کمک داور ویدیوئی را به هر طریقی که شده راه اندازی کنیم. نباید شرایط به نحوی پیش برود که تاجیکستان و ترکمنستان در AFC کمک داور ویدیوئی (VAR) داشته باشند و ما هنوز به دنبال آن باشیم که با چه شرکتی قرارداد ببندیم. سال آینده باید در لیگ برتر کمک داور ویدیوئی (VAR) داشته باشیم تا اشتباهات داوری نیز به حداقل برسد. تجهیز ورزشگاهها به کمک داور ویدیویی حق تماشاگران فوتبال است.

رئیس فدراسیون در پاسخ به این سوال که حضور تماشاگران در ورزشگاه ها چه زمانی حداکثری خواهد شد، گفت: این موضوع آهسته آهسته انجام خواهد شد.

تاج درباره مباحث منتشره پیرامون فوتبال پایه در مشهد، گفت: این موضوع را باید از طریق دادستان مشهد پیگیر شوند چرا که آن ها به صورت تخصصی روی این موضوع کار می کنند. آنچه که در رسانه ها مطرح شده همه واقعیت نبوده است.

رئیس فدراسیون درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: در این زمینه نیز ضرورت هایی وجود دارد که ما آن ها را دنبال خواهیم کرد. این مسئله یکی از اولویت های اصلی فدراسیون فوتبال است.

وی در خصوص مطرح شدن برخی گزینه ها در روزهای گذشته گفت: اخیرا دیدم در فضای مجازی گزینه ای مطرح شده و بسیاری در مورد آن اظهارنظر کردند در حالی که از طریق فدراسیون فوتبال هیچ مذاکره ای با وی انجام نشده بود.

تاج درباره وضعیت تیم ملی المپیک فوتبال کشورمان نیز، گفت: تصمیم مشترکی مبنی بر انتخاب آقای کاشانی برای سمت مدیر تیم ملی امید برگزیده شده که این تصمیم مشترک از جانب فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک بوده است. سرمربی این تیم نیز به زودی انتخاب خواهد شد چرا که یک سال و هفت ماه دیگر باید در المپیک حاضر شویم ولی اولویت فعلی انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج