جاباما
۱۲۸۲۸۶۰
۴۷۵۹
۴۷۵۹
پ

ادعای عجیب درباره بازیکن اخراجی استقلال

تبعات جدایی سیاوش یزدانی از استقلال همچنان ادامه دارد این درحالی است که این بازیکن سرانجام تصمیم به بستن قرارداد با سپاهان گرفته و با این تیم قراردادی به مدت دو و نیم‌سال امضا کرد.

خبرورزشی: سیاوش یزدانی که در زمان مدت حضور در استقلال کم برای این تیم حاشیه‌سازی نکرده بود درصورتی‌که قصد داشته باشد از بابت تصمیم باشگاه استقلال به کمیته تعیین وضعیت شکایت کند، این خطر این باشگاه را تهدید می‌کند که در صورتی که باشگاه استقلال برای تصمیمش استدلال متقن و درستی نداشته باشد از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود.

با این حال ذکر برخی حاشیه سازی‌های این بازیکن در مدت زمان گذشته به‌خصوص در زمان سرمربیگری محمود فکری که از زوایای مختلف به آن پرداخته شده است، از زاویه‌ای جدید و به نقل از یکی از دستیاران فکری در آن زمان نمی‌تواند خالی از لطف باشد.

این در صورتی است که یزدانی تلویحا در مصاحبه‌ای که امسال قبل از بازگشت دوباره از ملوان به استقلال انجام داده بود در این خصوص یعنی اتفاقات زمان حضورش در استقلال به هدایت محمود فکری این‌طور مطرح کرد: یکی از تلخ‌ترین اتفاقات زندگی من این بود که شاگرد فکری شدم. الان که فکرش را می‌کنم خیلی پشیمانم شاگردش شدم چون به من خیلی بد کرد. او بعد از بازگشت از اصفهان من را اخراج کرد. به جای اینکه مربی پشت بازیکنش را بگیرد و بگوید چرا به او پول ندادید و او برای ما مصدوم شده است پشت من را خالی کرد و من را از تمرینات اخراج کرد. گفتم دیگر برای شما بازی نمی‌کنم و مربی که پشت بازیکنش را نمی‌گیرد بازیکن هم برای او بازی نمی‌کند. خوشحالم برایش بازی نکردم و به خودم افتخار می‌کنم و هیچ‌وقت قبول نمی‌کنم شاگرد ایشان هستم.

ادعای عجیب درباره بازیکن اخراجی استقلال

در این خصوص اما یکی از مربیان سابق استقلال و دستیاران محمود فکری در زمان سرمربیگری او در این تیم روایت تازه‌ای را از این ماجرا مطرح کرده و در این خصوص گفت: به او می‌گفتیم سیاوش به خودت برس هرچقدر خوب کار کنی اگر برخی رفتارها ادامه داشته باشد، خودت آسیب می‌بینی و دودش در آینده به چشم خودت می‌رود اما او به ما می‌گفت سلطان! من هرچقدر پول بگیرم بازی می‌کنم! ما دیگر چه چیزی بیشتر از اینها می‌توانستیم به یک جوان بیست و هفت‌هشت ساله بگوییم؟

وی افزود: قطعا او مشاوران خوبی نداشت که این مسیر را رفته است این درحالی است که افرادی که دور و اطراف باشگاه استقلال هستند از نظر اخلاقی هنوز هم محمود فکری را نشناخته‌اند اما اگر از نزدیک با او کار کنید می‌بینید که در عین افتاده بودن چه جذبه‌ای دارد و زمان که بگذرد تازه همه متوجه می‌شوند که اصول دارد و حاضر است هر اتفاقی را به جان بخرد اما روی اصولش بماند. او همیشه اخلاق نفر برنده را دارد اما کسی این چیزها را نمی‌بیند و متاسفانه ‌فقط قضایا در زمان خودش دیده و قضاوت می‌شوند و فکری را آن‌طور که نیست قضاوت می‌کنند و حالا هم با گذشت زمان حقانیت سرمربی سابق استقلال ثابت شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج